Τρίτη 8 Μαΐου 2018

ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΣΤΡΙΜΩΧΤΕΙΣ....

❤
Είναι ο εγωισμός σου τόσο σκληρός, αλλά και εσύ το ξέρεις: δε θα μπορέσεις να με ξεχάσεις. Ακόμα και αν δε μου μιλάς και δε μου γράφεις, ακόμα και τα μάτια σου αρνούνται να με κοιτάξουν.
Μέσα σου υπάρχει η μορφή μου, η φωνή μου που σου φώναζε πόσο σε αγαπάει την ώρα που χανόσουν στη βουή του δρόμου.
Δε θα με ξεχάσεις, όσο και να προσπαθήσεις. Τις νύχτες θα έρχομαι στον ύπνο σου και θα αγγίζω το κορμί σου. Γιατί θα θυμάσαι ότι εγώ σε σκέπαζα για να μη μου κρυώνεις τις ώρες που άλλοι θα ήθελαν μόνο να πάρουν από σένα αυτό που ήθελαν.
Μπορεί να μην το παραδέχεσαι, αλλά σου λείπουν. Σου λείπει η αγκαλιά που μέσα της σε έκλεινα , μία αγκαλιά γεμάτη αγάπη και στοργή. Θα σου λείψουν τα μηνύματά μου και η αγωνία μου για το πότε θα σε δω. Θα ψάχνεις τα όμορφα λόγια που σου έλεγα και σε έκαναν να νοιώθεις μία ύπαρξη μοναδική.
Δε θα μπορέσεις να με ξεχάσεις. Σε όσες αγκαλιές και αν στριμωχτείς, σε όσα καταφύγια προσπαθήσεις να βρεις. Θα ψάχνεις πάντα την αγάπη και τα τηλεφωνήματά μου, θα ψάχνεις να με βρεις σε σινεμά, καφετέριες, μπαρ.
Δε θα μπορέσεις να με ξεχάσεις… όσο και να προσπαθείς…

Μαρία Σκαμπαρδώνη 
Πηγή: healingeffect.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.