Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2022

ΠΟΙΗΣΗ: "ΤΟ ΕΝΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙ"!

Γράφει η Μαρία Σκαμπαρδώνη //


Το ένα σου φιλί

Δεν έχω να θυμάμαι

τόσα πολλά από εσένα.

Για λίγο σε γνώρισα, λίγο σε έζησε,

τώρα δεν υπάρχεις πουθενά, είσαι μακριά από εμένα.


Το ένα σου φιλί,

αυτό μόνο συγκράτησα.

Στιγμής ζωής που εγώ αιωνιότητα

στα χείλη και την καρδιά μου κατάστησα.


Το ένα σου φιλί,

αυτό έμεινε παντοτινά στη χείλη.

Ακόμα και αν εκείνα ξεκόλλησαν από τα δικά μου,

έμεινε το αποτύπωμά σου να μη σβήνει.


Αυτή η μικρή στιγμή,

πόση ευτυχία μπορεί να χαρίσει!

Μικρές στιγμές κάνουν τη ζωή σημαντική,

δίνουν στην καρδιά λόγους να ανθίσει.


Ένα σου φιλί ανεξίτηλο

μέσα στην καρδιά και την ψυχή μου.

Να θυμίζει το άγγιγμά σου,

το ευλογημένο στη σιωπή μου.


Το ένα σου φιλί.

Αχ! αυτό το ένα!

Δε θα το άλλαζα με τίποτα,

ούτε για πλούτη, ούτε για κανένα.


Ο χρόνος κυλά,

αλλά αυτή η στιγμή έμεινε αθάνατη.

Το ένα σου φιλί στα χείλη κολλημένο,

στιγμή ιερή, αξεπέραστη, απαράβατη.


Το ένα σου φιλί,

παντοτινά στα χείλη μου.

Το ένα σου φιλί,

η στιγμή που γεννήθηκε ξανά

η ζωή μου…

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.