Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΑ Χ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ «ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ»!

Επιμέλεια- ανθολόγηση: Καλομοίρα Πιέτρη- Αυγούστη //


Δήμητρα Χ. Χριστοδούλου «Αδιαλλαξία»

Μ’ ένα σκοινί κατεβαίνω στη βδομάδα
Σιγά σιγά από Δευτέρα ως Σάββατο,
Από εκεί ακούω τα διάπλατα
φτερά του πιθανού δημιουργού μου
Ν’ αναστατώνουν τον κυριακάτικο όρθρο.
Όλες εκείνες τις εμμονικές καμπάνες.
Φαίνεται πάλι κάποιος θα ‘χει αναστηθεί
Είτε απ’ τον ύπνο του πρωινού
Είτε από τη νυχτερινή ταφή του.
Με την πρώτη δαγκωματικά κι αυτής της ημέρας
Η ψυχή μου γίνεται αθάνατη.
Το σώμα εξακολουθεί να πεθαίνει.
Οι μώλωπες ανθούν σαν τριαντάφυλλα
Σπαρμένοι σ’ όλη την επιδερμίδα.
Έτσι γηραιά και ολάνθιστη
Περνώ στη συναναστροφή των αγγέλων.
Αυτοί μου βυθίζουν τα δόντια τους,
Εγώ το ακατάβλητο όχι.

Κι αρχίζουν πάλι να ταξιδεύουν τα σύννεφα
Αυτά με υπακοή, κι εγώ με αυθάδεια.
Τρίβοντας λίγο τη δαγκωματιά τα βαφτίζω
Μεγάλα νούφαρα σε ανάστροφη λίμνη
Πετάει το σώμα προς τα ρόδινα νερά
Μα η ψυχή μου εδώ. Γράφει στίχους.

Από την ποιητική συλλογή «Βαριά βιβλία»

Και το περιοδικό «Ποιητική»

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.