Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

ΤΟΥΡΚΟ-STAR: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΡΕΧΕΙ!

Από τις 15 Ιουλίου 2020 όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας στην Ελλάδα σταμάτησαν να μεταδίδουν τηλεοπτικές σειρές τουρκικής προπαγάνδας. Όλοι εκτός από έναν: τον τηλεοπτικό σταθμό Star συμφερόντων οικογένειας Βραδινογιάννη.
Κάποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας (όπως ο ΑΝΤ1) ανακοίνωσαν ότι ακυρώνουν προγραμματισμένη μετάδοση τουρκικής τηλεοπτικής σειράς, ενώ όλοι (εκτός Star) απέφυγαν να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμα τους οποιαδήποτε τουρκική τηλεοπτική σειρά, σαν στοιχειώδη επίδειξη ευαισθησίας απέναντι στους τηλεθεατές τους για την προκλητικά επιθετική πολιτική της Τουρκίας και τους καθημερινούς τραμπουκισμούς με εκφράσεις όπως «θα μας κάνουν μεζέ», «θα μας πετάξουν στη θάλασσα» κ.ο.κ.
Η πιθανή αιτία της εθνικής αναισθησίας που επιδεικνύει ο τηλεοπτικός σταθμός Star, θα μπορούσε να είναι η βροχή εκατομμυρίων ευρώ που εισρέουν στα ταμεία του από την καθημερινή μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, συνεχώς από τον Δεκέμβριο του 2018.
Υπολογίζεται ότι κατά την διάρκεια της μετάδοσης χιλίων επεισοδίων τουρκικής προπαγάνδας από την σειρά-σιδηρόδρομο που μεταδίδει ο τηλεοπτικός σταθμός Star, θα μπει στα ταμεία του «το αντίτιμο» τριάντα χιλιάδων (περίπου) διαφημιστικών μηνυμάτων. Αν προσθέσει κανείς την αξία τιμολόγησης κάθε διαφημιστικού μηνύματος αντιλαμβάνεται εύκολα το ύψος της «αποζημίωσης» που εισπράττει ο τηλεοπτικός σταθμός Star από την καθημερινή μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι.
Αποτελεί κοινό μυστικό πως οι φανατικοί τούρκοι ισλαμοφασίστες, προκειμένου να εξασφαλίσουν την μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας σε χώρες-στόχους όπως η Ελλάδα, άρχισαν από το 2005 περίπου, να επιδοτούν γενναία σαχλές και ανόητες παραγωγές γεμάτες συμπτώσεις και υπερβολές, κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις που έθεταν οι ίδιοι (να μεταδίδονται υποχρεωτικά στην τουρκική γλώσσα, να κάνουν επίδειξη τουρκικής σημαίας και ισλαμικών συνηθειών, να δείχνουν πλούτο και χλιδή σαν να είναι κάτι το απόλυτα συνηθισμένο κ.ο.κ.). Οι τηλεοπτικές αυτές παραγωγές επωλούντο πάμφθηνα σε πελάτες-στόχους (όπως η Ελλάδα) με αποτέλεσμα η μετάδοση τους να επεκταθεί σε δεκάδες χώρες.
Στην χώρα μας, η τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας του Star βρίσκεται φέτος, από τον Μάιο που ξεκίνησε η αναλυτική καταγραφή και η ανάρτηση όλων των διαφημιζομένων από το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων σε Τουρκοσειρές στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης της απογευματινής ζώνης όλων των εκπομπών, όλων των τηλεοπτικών σταθμών. Παρ΄ όλα αυτά, μεταδίδει καθημερινά δεκάδες διαφημίσεις μέσα σε κάθε εκπομπή – είναι χαρακτηριστικό ότι στις 14/9/2020 μεταδόθηκαν 40 διαφημιστικά μηνύματα, στις 12/10/2020 43 διαφημιστικά μηνύματα, στις 22/10/2020 39 διαφημιστικά μηνύματα, με την τουρκική σειρά να βρίσκεται στην προτελευταία θέση τηλεθέασης της γενικής κατάταξης απογευματινής ζώνης, όλων των εκπομπών, όλων των τηλεοπτικών σταθμών στο δυναμικό κοινό.
Το «σύστημα» που εφαρμόζεται είναι η αποδοχή διαφημίσεων ανά ζώνη. Στην απογευματινή όμως ζώνη ο τηλεοπτικός σταθμός Star έχει μια εκπομπή που βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης και την τουρκοσειρά που βρίσκεται συνήθως στον πάτο της τηλεθέασης. Τα διαφημιστικά μηνύματα «φορτώνονται» στην τουρκοσειρά, με αποτέλεσμα να βλέπει κανείς ένα άγνωστο σχετικά σούπερ μάρκετ (Praxis Super Market) να πληρώνει τρία διαφημιστικά μηνύματα την ίδια μέρα, μέσα στην ίδια εκπομπή τουρκοσειράς, με το ένα διαφημιστικό μήνυμα να απέχει από το άλλο μόλις λίγα λεπτά.
Βλέπει ακόμα ελληνικές επιχειρήσεις που δεν φαίνονται «εξοικειωμένες» με τον χώρο (Μαστίχα Χίου, Συνεργασία Κρήτης, Μέλι Κυψέλη, Μανδρέκας, Χατζηγιαννάκης, Φαίδων, Χαλβατζής, Coral Gas, Τσατσαρωνάκης, Κωνσταντινίδης κ.α.) να «συνωστίζονται» ποιος θα πρωτο-μεταδώσει διαφημιστικά μηνύματα στην τουρκοσειρά που βρίσκεται στον πάτο της τηλεθέασης!
Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες που «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα τον μήνα Δεκέμβριο 2020 ήταν οι εξής:
Α/Α Εταιρία Αριθ. διαφημίσεων
1 Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε. 89
2 Diamant (τηλεπωλήσεις διαφ. προϊόντων) 44
3 Reckitt Benckiser Hellas 15
4 UNI-PHARMA 15
5 Power Health και HEREMCO (η κάθε μία) 14

Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων σε Τουρκοσειρές της Ελληνικής Τηλεόρασης

Τα διάφορα προϊόντα / υπηρεσίες που διαφημίστηκαν με 5 τουλάχιστον διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδας τον μήνα Δεκέμβριο 2020 (και δεν συμπλήρωσαν τρεις εβδομάδες χωρίς καμιά διαφημιστική παρουσία), βρίσκονται στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ που ακολουθεί:
Όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες και τα προϊόντα που διαφημίστηκαν τον Δεκέμβριο 2020 στην σειρά τουρκικής προπαγάνδας του τηλεοπτικού σταθμού Star με πεντακόσια πενήντα πέντε (555) διαφημιστικά μηνύματα, περιλαμβάνονται αναλυτικά στην ενότητα «Χρονική περίοδος: Δεκέμβριος 2020» του Παρατηρητηρίου Διαφημίσεων Τουρκικών Σειρών στην Ελληνική Τηλεόραση. 
Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, απευθύνει για μια ακόμα φορά έκκληση προς τις εταιρίες που παρέχουν διαφημιστική υποστήριξη στην τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας του ΣΤΑΡ, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων την τουρκική σειρά. Αυτό αποτελεί στοιχειώδη ευαισθησία απέναντι στους πελάτες τους που δεν επιθυμούν να πληρώνουν από την τσέπη τους την μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα στην Ελλάδα.
Υπάρχουν παραγωγές τουρκικών σειρών που έχουν κάτι να πουν, όπως οι σειρές που προβάλλονται από την συνδρομητική πλατφόρμα της Netflix. Αυτές οι σειρές όμως στοιχίζουν πολλά χρήματα και δεν επιδοτούνται από τους ισλαμιστές της Τουρκίας, οι οποίοι συχνά απαγορεύουν την μετάδοση κάποιων επεισοδίων τους μέσα στην Τουρκία.
Η τελευταία επιτυχία τουρκικής σειράς από την πλατφόρμα της Netflix, μια ακριβή και προσεγμένη παραγωγή με τίτλο «Ethos», μεταδίδεται στην αγγλική γλώσσα και συμπυκνώθηκε σε οκτώ επεισόδια, προσφέροντας μια σφαιρική και αντιπροσωπευτική εικόνα της διχασμένης τουρκικής κοινωνίας, σε αντίθεση με την εικονική πραγματικότητα που συστηματικά παρουσιάζουν οι πάμφθηνες σειρές τουρκικής προπαγάνδας των χιλίων ή των δεκάδων επεισοδίων οι οποίες παίζονται στην Ελλάδα υποχρεωτικά στην τουρκική γλώσσα.
Μην αδιαφορείτε και μην επαναπαύεστε – εκφράστε και εσείς την αντίδραση σας έστω και συμβολικά!

Σημειώσεις: (1) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr) (2) Στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ δεν συμπεριλαμβάνονται προϊόντα τηλε-πωλήσεων, τηλε-αγορών, διαφημίσεις κοινωνικής φροντίδας καθώς και συγκυριακές διαφημίσεις όπως δημόσιες εγγραφές κ.α. (3) Τα προϊόντα / υπηρεσίες που συμπληρώνουν μέσα στον ίδιο μήνα τρείς εβδομάδες χωρίς καμιά διαφημιστική παρουσία, αφαιρούνται αυτόματα από την ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ. (4) Η επόμενη ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ μηνός Ιανουαρίου, θα εκδοθεί την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021.

Επιτροπή «Τουρκοσειρών» του ΙΗΑ

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020

International Hellenic Association
Delaware U.S.A


Πηγή: https://professors-phds.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.