Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

ΑΛΕΚΟΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ: ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ! (ΠΟΙΗΜΑ)


ΑΠΟ ΑΛΕ­ΚΟΣ ΧΑ­ΤΖΗ­ΚΩ­ΣΤΑΣ


Μου είπες:
Προ­σπα­θώ να φτιά­ξω την Άνοι­ξη
που χρό­νια ψάχνω στη ζωή μου.

Σου είπα:
Μην πα­ρα­πο­νιέ­σαι έχεις μέρες
προ­σπά­θη­σε κι’ άλλο,

Λη­σμο­νή­σα­με όπως κάθε χρόνο
πόσο γρή­γο­ρα έρ­χε­ται πάντα το Κα­λο­καί­ρι
σκορ­πί­ζο­ντας τη μα­γεία
των αν­θι­σμέ­νων λου­λου­διών

Ξέ­χα­σα να σου πω όμως
και για εκεί­να τα ψι­χα­λι­στά μου μάτια
πως δεν είναι από ανοι­ξιά­τι­κη βροχή
και για εκεί­νη την άγκυ­ρα

που πια δεν έχω για να δέσω τη ζωή μου.
Άλ­λω­στε το έχεις κα­τα­λά­βει
πως μόνο η ματιά σου
μπο­ρού­σε να μου τη δώσει.


 Αλέ­κος Χα­τζη­κώ­στας

Δη­μο­σιο­γρά­φος και εκ­δό­της της εφη­με­ρί­δας «Η Άλλη Άποψη της Ημα­θί­ας» και του alli-apopsi.gr. Άρθρα του έχουν δη­μο­σιευ­τεί σε εφη­με­ρί­δες, πε­ριο­δι­κά και site εδώ και δε­κα­ε­τί­ες, ενώ έχει συμ­με­τά­σχει με ει­ση­γή­σεις σε μια σειρά ιστο­ρι­κά συ­νέ­δρια και ημε­ρί­δες. Έχει εκ­δώ­σει 7 βι­βλία και συμ­με­τέ­χει σε συλ­λο­γι­κούς τό­μους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.