Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

ΠΟΙΗΜΑ: "ΕΝΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ"!

Της Αναστασίας Γεωργακοπούλου //


Ένα ξημέρωμα μαζί σου

Ένα ξημέρωμα μαζί σου… Μια μεγάλη νυχτερινή βόλτα, μια αγκαλιά, ένα φιλί, ένα κοίταγμα στα μάτια.

Σαν χαράξει η μέρα, μια έρημη ψυχή θα απομείνω. Μια πληγή στην καρδιά.
Σαν ένα διαλυμένο παζλ θα κουρνιάσω στη γωνιά της μοναξιάς μου.
Θα χαθείς στις στροφές του δρόμου… μακριά μου.

Μια βόλτα μου χρωστάς! Λίγες στιγμές κλεμμένης ευτυχίας.
Να χαϊδεύεις απαλά τα μαλλιά μου.
Να γεμίζεις φιλιά τα διψασμένα χείλη μου.

Να πιούμε εκείνο το γλυκό κρασί του έρωτα, σ’ ένα μοναδικό… δικό μας ξενύχτι.
Να νιώσω τρυφερά τους χτύπους της καρδιάς σου.
Να διαβείς απαλά το μονοπάτι της ψυχής μου.

Και οι σκέψεις μου θα πλημμυρίζουν για πάντα, με τη δική σου ανάμνηση.
Ένα ξημέρωμα μαζί σου μόνο…

©2023

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.