Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

🍂ΠΟΙΗΜΑ: "ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΛΙΚΙΑΣ"!

Γράφει η Μαρία Σκαμπαρδώνη //


Διαφορά ηλικίας

Μου λες πως πρόβλημα μεγάλο
είναι η διαφορά ηλικίας.
Αλλά εγώ επιμένω να σε διεκδικώ,
διότι αξία έχει η ύπαρξη χημείας.

Μου λες πως πρέπει να σιωπήσω
διότι μας χωρίζει χάσμα γενεών.
Αλλά άσε με να σου κλείσω τις ενστάσεις
με ένα φιλί στο απαλό δέρμα των χειλιών.

Μου λες πως επιμένω
σε μία κατάσταση που δεν έχει μέλλον.
Αλλά σου ζητώ να ζήσουμε το Τώρα,
διότι αύριο δε γνωρίζω καν αν θα υπάρχω.

Σκύβεις με αίσθημα ντροπής,
όταν πάω να σε φιλήσω στο στόμα.
Μα άσε να σου αποδείξω
πως αξία έχει η χημεία στο στρώμα.


Δεν είναι οι δεκαετίες αυτές
που ενώνουν και χωρίζουν.
Άνθρωποι ανώριμοι η αιτία
που δεν αγαπιούνται όσο στέρεα νομίζουν.

Και αν μικρή σου φαίνομαι,
μην κρίνεις με τη γήινη ηλικία.
Αλλά με τα σοβαρά αισθήματα,
την αγάπη και την λατρεία.

Αν σε αγαπώ αληθινά
γιατί δε με πιστεύεις;
Σταμάτα να με υποτιμάς,
διότι το πείσμα μου θεριεύεις.

Η διαφορά ηλικίας
είναι το λιγότερο.
Το πάθος, η ένταση και η επικοινωνία
είναι το κυριότερο.

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.