Τρίτη 24 Απριλίου 2018

«Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΖΥΓΟ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»!


ΕΝΑ ΘΕΜΑ-ΤΑΜΠΟΥ 
Η Αυστραλέζα κωμικός Σελέστε Μπάρμπερ είναι γνωστή για τις φωτογραφίες που ανεβάζει στους λογαριασμούς της στα social media, όπου αντιγράφει διάσημες με χιουμοριστικό τρόπο.
Ωστόσο, η ίδια αποφάσισε να «σοβαρευτεί» για λίγο και να μιλήσει για ένα θέμα- ταμπού που βιώνει εκείνη και πολλές ακόμη γυναίκες.
Η 34χρονη, δημοσίευσε ένα άρθρο στο οποίο εξηγεί πως είναι έχει έναν σύζυγο, ο οποίος είναι αντικειμενικά πιο όμορφος και γοητευτικός από εκείνη... απ΄ότι λέει εν τέλει είναι πιο δύσκολο απ΄όσο φανταζόταν.
Φωτογραφίες:celestebarber, Instagram
«Με τον άνδρα μου γνωριστήκαμε πριν 13 χρόνια. Τότε είχε τζίβες, αλλά και όταν κουρεύτηκε γουλί ήταν το ίδιο πανέμορφος. Από την πρώτη στιγμή είχα στο μυαλό μου την φράση «Σιγά μην με γυρίσει να με κοιτάξει», μιας και αντικειμενικά είναι πιο σέξι από μένα.
Η ίδια αναφέρει στην ιστοσελίδα Daily Life πως η χημεία τους ήταν και είναι τρομερή.
«Γελάμε πολύ. Ακόμη και μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να είναι απίστευτος, αλλά και εγώ είμαι πολύ αστεία, τρομερή χορεύτρια και... έξυπνη.
Φωτογραφίες:celestebarber, Instagram
Παρ΄όλα αυτά καταλαβαίνω, πως ο άνδρας μου είναι πιο ωραίος από μένα σε πολλές καθημερινές μας στιγμές. Από τα ευγενικά σχόλια ότι ο γιος μας είναι πανέμορφος, όπως ο πατέρας του, μέχρι τις ματιές που του ρίχνουν άλλες γυναίκες στο δρόμο.
«Υπάρχουν γυναίκες που τον κοιτούν επίμονα στο δρόμο, λες και είναι καραμέλα. Ωστόσο χαίρομαι όταν οι φίλες και γνωστές μου λένε πόσο τυχερή είμαι που έπιασα «διάνα», καθώς ο άνδρας μου είναι τέλειος μπαμπάς, ευγενικός, έξυπνος, συμπονετικός, υπομονετικός και... κούκλος.


Φωτογραφίες:celestebarber, Instagram


Φωτογραφίες:celestebarber, Instagram

Ωστόσο, η Αυστραλέζα σε παλιά της συνέντευξη είχε δηλώσει πως το να είσαι παντρεμένη με κάποιον πιο όμορφο από σένα μερικές φορές είναι ενοχλητικό.
«Επειδή είναι τόσο όμορφος, η ζωή είναι ευκολότερη για εκείνον. Μπορεί να κάνει κάποια βλακεία και να την «γλιτώσει» λόγω της ομορφιάς του και πολλές φορές ούτε εγώ δεν μπορώ να του κρατήσω κακία».

Πηγή: bovary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.