Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ: ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ!

Καρέ-καρέ τα όσα έγιναν πριν και μετά τη δολοφονία της 28χρονης μέσα από τις μαρτυρίες των δύο αστυνομικών που βρίσκονται στο επίκεντρο.

Μανώλης Ασαριώτης— HuffPost Greece

Φωτογραφία αρχείου EUROKINISSI

Κλήσεις προκειμένου να απολογηθούν στο πλαίσιο της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης αναμένεται να λάβουν τα έξι στελέχη της ΕΛ.ΑΣ, τα οποία εμπλέκονται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στη δολοφονία της 28χρονης Κυριακής έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων το βράδυ της Δευτέρας, 1η Απριλίου.
Πρόκειται για τον διοικητή, την επόπτη ασφαλείας και την οδηγός της, την αξιωματικό υπηρεσίας, τον σκοπό του τμήματος και τον τηλεφωνητή της Άμεσης Δράσης. Και οι έξι έχουν απομακρυνθεί από τις θέσεις τους, ενώ ελέγχονται και ποινικά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, έχουν οι καταθέσεις που έχουν δώσει η Αξιωματικός Υπηρεσίας, που μίλησε με την 28χρονη, και ο αστυνομικός – σκοπός, μπροστά στη θέση του οποίου δολοφονήθηκε η Κυριακή, στο πλαίσιο της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί για την ανθρωποκτονία σε βάρος του 39χρονου πρώην συντρόφου της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η 22χρονη αστυφύλακας, που εκτελούσε χρέη Αξιωματικού Υπηρεσίας, υποδέχθηκε στο γραφείο της το θύμα μαζί με την Επόπτη Ασφαλείας. Όταν ρώτησε την 28χρονη τι θέλει, «Εκείνη άρχισε να μου λέει ότι υποψιάζεται ότι ο πρώην της, χωρίς να μου δώσει τα στοιχεία του, την περιμένει κάτω από το σπίτι της, το οποίο όπως μου δήλωσε βρίσκεται κοντά στο τμήμα. Ο ίδιος άνδρας όπως μου είπε βρισκόταν και χθες (31/3) έξω από την οικία της, χωρίς να μου πει ακριβώς αν έγινε κάτι χθες ή απλώς μόνο τον είδε να βρίσκεται έξω από το σπίτι της. Ακούγοντας αυτό, την ρώτησα αν χθες ή σήμερα την έχει απειλήσει ή την έχει εξυβρίσει. Εκείνη μου απάντησε ότι ούτε χθες ούτε σήμερα την εξύβρισε ή την απείλησε. Μου εξήγησε ότι στο παρελθόν του είχε κάνει μήνυση και ρωτώντας την για ποιο λόγο, εκείνη μου είπε ότι την εξύβριζε, την απειλούσε και την βίαζε, πλην όμως την απέσυρε».
Τότε η Επόπτης Ασφαλείας, μία αξιωματικός με σαράντα χρόνια υπηρεσίας, τη ρώτησε αν ήθελε να κάνει μήνυση και εκείνη απάντησε ότι δεν ήθελε. Αντίθετα –σύμφωνα με την κατάθεση της Αξιωματικού Υπηρεσίας- είπε ότι το μόνο που ήθελε ήταν να την πάει κάποιο περιπολικό στο σπίτι και συνεχίζει η 22χρονη:
«Η συνάδελφός μου της εξήγησε ότι εκείνη την ώρα δεν υπήρχε διαθέσιμο περιπολικό του τμήματος να την πάει στο σπίτι της και εγώ της είπα ότι δεν γίνεται να μπει μέσα σε περιπολικό, παρά μόνο να κληθεί το 100, προκειμένου να δώσει κάποιο σημείο συνάντησης ή την οικία της ή το αστυνομικό τμήμα, προκειμένου να μεταβούν μαζί στο σπίτι της. Εκείνη μας ρώτησε πόση ώρα θα κάνει να φτάσει κάποιο περιπολικό, αν θα αργήσει. Της εξηγήσαμε ότι δεν γνωρίζουμε πόσο χρόνο χρειάζεται ακριβώς για να έρθει. Μας είπε ότι θα πάρει εκείνη το 100 και έφυγε μαζί με τον άνδρα που ήρθαν μαζί».

Η κατάθεση του αστυνομικού - σκοπού

Ο 48χρονος Αρχιφύλακας, που εκτελούσε χρέη σκοπού, ήταν και ο πρώτος που είδε την Κυριακή με τον 37χρονο φίλο της. Εκείνος τους παρέπεμψε στην Αξιωματικό Υπηρεσίας.
«Μετά από δέκα λεπτά περίπου κατέβηκαν και δύο, με χαιρέτησαν και απομακρύνθηκαν πεζοί προς το πρακτορείο ΠΡΟ.ΠΟ, που είναι κοντά στην Υπηρεσία μου. Μετά από λίγο, άκουσα τον άνδρα, που συνόδευε τη γυναίκα, να λέει: «τη σπρώχνει». Αμέσως βγήκα από τη σκοπιά και αντίκρισα τη γυναίκα και έναν άλλον άνδρα να βρίσκεται κολλημένος στο σώμα της από πίσω, να περπατούν αργά πλησιάζοντας προς τη σκοπιά, χωρίς να βλέπω καθόλου τα χέρια του. Στη συνέχεια, ο έτερος άνδρας απομακρύνθηκε λίγο από τη γυναίκα και τότε αντιλήφθηκα να κρατάει ένα μεγάλο μαχαίρι, να το τραβάει από την πλάτη της, η γυναίκα να πέφτει κάτω με το πρόσωπο και να βγάζει αίμα από το στόμα και από το σώμα της. Αστραπιαία, ο άνδρας αυτός με το μαχαίρι που κρατούσε, το έστρεψε στον εαυτό του, αυτοτραυματίστηκε στον λαιμό και αιμορραγούσε. Κρατούσε ακόμα το μαχαίρι, αλλά με το πόδι μου το κλώτσησα μακριά, για να προστατεύσω όσους ήταν δίπλα μου καθώς και τον εαυτό μου».

Πηγή: https://www.huffingtonpost.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.