Σάββατο 21 Μαΐου 2016

ΔΩΡΟ...ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ!

Γράφει η Χριστιάνα Γερμανού

 
Ξυπνάω κι αρχίζω την ημέρα μου με τις συνήθεις διαδικασίες και δραστηριότητες, και κάπου στην πορεία αυτής της ημέρας συνειδητοποιώ ότι νιώθω κουρασμένη, πιεσμένη και πιάνω τον εαυτό μου να συνοφρυώνεται. Σκέφτομαι ότι φροντίζω όλους όσους αγαπώ και χαμογελώ.
Τότε “σκάει” στη σκέψη αυτό το “εμένα;”. ‘Ισως να πρέπει να “ξεκλέψω” λίγο χρόνο για μένα. Κάνω ένα βήμα πίσω…ούπς! Όχι, όχι “ξεκλέψω”, δεν εννοώ αυτό! Θέλω να δημιουργήσω χρόνο που θα μπορέσω να αφιερώσω σε εμένα, στον άνθρωπο που αγαπώ και φροντίζω πρώτα για να μπορώ στη συνέχεια να αγαπώ και να φροντίζω και τους άλλους. Σκέφτομαι: “Άραγε μ’ αγαπώ;”, “Με φροντίζω όπως χρειάζομαι;”. Κι έτσι συνειδητά παίρνω την απόφαση κι επιλέγω να δημιουργήσω μια μέρα μόνο για μένα! Μου αφιερώνω μια ολόκληρη μέρα στην οποία θα δείξω έμπρακτα στον εαυτό μου ότι τον φροντίζω γιατί μου αξίζει! Δεν προσπαθώ να κάνω μεγαλεπίβολα σχέδια, γιατί συνήθως αυτά δεν ολοκληρώνονται. Λαμβάνω υπόψη μου την καθημερινότητα μου ως τώρα και ξεκινάω σιγά σιγά. Όσο πιο απλό είναι αυτό που έχω βάλει στόχο να πετύχω τόσο πιο εύκολο θα είναι να μείνω πιστή, ειδικά στην αρχή! Δεν χρειάζεται καν να είναι στην πραγματικότητα ολόκληρη η μέρα (αυτό είναι το ιδανικό) αλλά να είναι οπωσδήποτε κάποιες ώρες. Το σημαντικό εδώ είναι να σταθώ και να σκεφτώ τι είναι αυτό που ικανοποιεί εμένα, τι είναι αυτό που θα με κάνει να νιώσω, φροντίδα, χαλάρωση, αγάπη. Για κάποιον μπορεί να είναι μια βόλτα στην θάλασσα κι ένας καφές με ένα βιβλίο, για κάποιον άλλον μπορεί να είναι ένα καλό γεύμα που όλο αναβάλλει, για έναν άλλον μπορεί να είναι ένα χαλαρωτικό μασάζ με αιθέρια έλαια και στην συνέχεια μία μουσική παράσταση, ή οτιδήποτε άλλο. Μπορεί ακόμη και να είναι μία συνέχεια δραστηριοτήτων ή μία ιεροτελεστία που για μένα είναι σημαντικά. Το τι ευχαριστεί τον καθένα μας είναι διαφορετικό. Σημασία έχει να έχω εντοπίσει ακριβώς τι θέλω να μου χαρίσω, να συμπεριλάβω όλες μου τις αισθήσεις και να είμαι συνειδητά παρούσα/παρόν σε ό,τι κι αν κάνω, ώστε να ρουφήξω όλα τα οφέλη του δώρου που κάνω στον εαυτό μου! Χαίρομαι, γεμίζω, και νιώθω πάλι ανάλαφρη!
Από εμένα σ’ εμένα,
Με Αγάπη!

Υ.Γ. Το καθιερώνω!

Πηγή: http://rootsandroutes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.