Κυριακή 21 Ιουλίου 2024

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ)!

by Lectures Bureau


Μου λείπεις 

Όταν μ’ αφήνεις να πας στον δικό σου κόσμο εγώ ουρλιάζω σαν φοβισμένο αγρίμι στον παγωμένο
χιονιά
Όταν το βλέμμα μου δεν συναντά τη μορφή σου η σκέψη μου θολή τσακίζεται σε αδιέξοδα τούνελ
Όταν εσύ λείπεις
εγώ ζω χωρίς φως
χωρίς τραγούδι
χωρίς αγέρα
χωρίς ουρανό
προσπαθώ ν’ αντέξω αλλά δεν βρίσκω έστω
μια ψευδαίσθηση να πιαστώ
Αν μπορείς
μη μ’ αφήσεις ξανά
Αν πάλι πρέπει να φύγεις
πάρε με μαζί σου
Αν δεν μπορείς
κάνε να μη με πονά τόσο η απουσία
Αν δεν μπορείς
μη γυρίσεις ξανά πίσω
Αν μπορείς
φύγε για πάντα
μήπως και σε ξεχάσω
μήπως έτσι λυτρωθώ
Ίσως έτσι μάθω να ζω
χωρίς τη δική σου φυλακή
Καλύτερα όμως να μείνεις εδώ
μαζί μου
για πάντα

ΚΡΑΥΓΗ ΣΙΩΠΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ
Εκδόσεις Πατάκη

Εικόνα: https://gr.pinterest.com/pin/815855288741130465/

Πηγή: https://www.lecturesbureau.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.