Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

ΕΝ ΤΩ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΥΧΤΟΣ!


Αναδημοσίευση από το προσωπικό Facebook του Κυριάκου Δοσαρά

Αιωρούμενος μεταξύ σκοταδιού και Φωτός 
πραγματικότητας κι ονείρου 
ματαιότητας και υπέρβασης 
διχασμού και αυτογνωσίας 
απόρριψης και Μετάνοιας 
αμαρτίας και άφεσης 
ηδονής και δακρύων 
αναζήτησης και αποδοχής 
προσευχής και ραθυμίας 
φυγής και δειλίας 
δαιμόνων και Αγγέλων 
Αληθείας και ψεύδους 
Αιώνιου και πρόσκαιρου 
γής και τρίτου ουρανού 
αμφιβολίας και θαύματος 
αγωνίας και λύτρωσης 
φόβου και γαλήνης 
Ζωής και θανάτου 
σταύρωσης και Ανάστασης. 

Εν τω μέσω της νυχτός 
απλώνω τα χέρια για μια πνιχτή ικεσία. 

Απεγνωσμένα ψάχνω το κομποσχοίνι μου δίπλα στο κομοδίνο 
για ένα ''Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησόν με''. 

Πυκνό το σκοτάδι 
απαριθμώ τις αμαρτίες μου 
όπως τα μικρά παιδιά μετρούν προβατάκια για να κοιμηθούν. 

Είμαι όμως αρκετά μεγάλος πιά για να κοιμάμαι 
ανέμελα τα βράδια. 

Και την αθωότητα που είχα κάποτε 
την πρόδωσα για τριάκοντα αργύρια. 

Πίστεψα τον κόσμο βλέπεις. 

Το δάκρυ μου 
κυλά αθόρυβα στο μαξιλάρι της συντρόφου μου 
σαν να ήθελε εκείνη να μου το πάρει για να ξαλαφρώσω. 

Θα άκουσε φαίνεται τις προσευχές μου. 

Κάπου κάπου 
μαζί με τα ουρλιαχτά των τσακαλιών 
μου φάνηκε για μια στιγμή πως αντίκρισα τον Γολγοθά 
ενώ στα χείλη μου, νωπή μια σταγόνα φρέσκο αίμα ανθρώπου. 

Το ξημέρωμα με βρήκε 
να μετρώ ακόμη τις πτώσεις μου. 

Ατελείωτη η νύχτα 
όπως κι εκείνες. 

Ελπίζω όμως ακόμη 
πως σε λίγο θα στάξει Έλεος. 

Ντύνομαι βιαστικά να προλάβω.

 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΔΟΣΑΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.