Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

TI TEΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ;

Γυναίκες που έζησαν τον Β' ΠΠ μοιράζονται τα μυστικά της ευτυχίας [εικόνες]

Λένε πως τις καλύτερες συμβουλές τις παίρνεις από απλούς ανθρώπους που έχουν ζήσει απίστευτες εμπειρίες. Οι παρακάτω γυναίκες έχουν επιβιώσει από τον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, είναι μεγάλες σε ηλικία και ξέρουν τι θα πει να παλεύεις για την ζωή σου.
Η Βάιολετ, η Ελαίν, η Ρίνα και η Τζοις έζησαν πολλά, αλλά κατάφεραν να βρουν το μυστικό της ευτυχίας που της έκαναν να συνεχίσουν.

Βάιολετ Μάρτιν
Η Βάιολετ Μάρτιν πέρασε την παιδική της ηλικία σε ένα καταφύγιο στο Ρούσλιπ, του Λονδίνου, όπου καθημερινά έπεφταν βόμβες κυριολεκτικά πάνω από το κεφάλι της. Έχοντας χάσει τον πατέρα της σε μικρή ηλικία, η ίδια ανατράφηκε μαζί με τα δύο της αδέλφια, από την μητέρα της. Σήμερα έχει φθάσει τα 90, έχει δύο κόρες και τέσσερα εγγόνια.
«Δεν νομίζω πως θα έκανα κάτι διαφορετικό στην ζωή μου. Πέρασα ωραίες και δύσκολες στιγμές. Το σημαντικό είναι να μην ψάχνεις για πράγματα που είναι αδύνατον να επιτευχθούν. Να είσαι ευγνώμων για αυτό που έχεις.
Μεγαλώνοντας κατά τη διάρκεια του πολέμου αντιμετωπίζαμε προφανώς περισσότερες δυσκολίες απ΄ότι ένας νέος σήμερα. Για παράδειγμα, όταν πέθανε ο πατέρας μου, δεν είχαμε χρήματα ούτε για να φάμε, αλλά ήταν κάτι με το οποίο έπρεπε να συμβιβαστώ. Επίσης, ήμουν παντρεμένη με τον άντρα μου για 56 χρόνια και μου μου λείπει κάθε μέρα. Αλλά στο τέλος πρέπει να σκέφτεσαι μόνο τις καλές στιγμές, γιατί όσο μεγαλώνεις συνειδητοποιείς πως τα πράγματα για τα οποία ανησυχούσες πιο νέος είναι... ασήμαντα.
Οπότε ακόμη μία συμβουλή μου είναι να μην ανησυχείς για τίποτα, απλά προσπάθησε να δεις τα πράγματα και από άλλες οπτικές γωνίες. Προσπάθησε να καταλάβεις τους ανθρώπους γύρω σου.

Ελαίν Γουέμπ
Η Ελαίν γεννήθηκε στο Λίβερπουλ το 1940 και το σπίτι της καταστράφηκε από βόμβα, όταν ήταν δύο ετών. Η οικογένειά της ξεκληρίστηκε όταν ήταν τεσσάρων και εκείνη έζησε μέχρι τα 17 με τον πατριό της. Η ίδια έχει παντρευτεί δύο φορές, έχει ένα γιο, είναι 76 ετών και ζει στο Λονδίνο.
«Η καλύτερη συμβουλή που μου έχουν δώσει είναι να μην χάνω ποτέ το χαμόγελο μου, την αισιοδοξία μου και το χιούμορ μου.
Ωστόσο δεν ξεχάσω ποτέ τα λόγια ενός αγαπημένου μου προσώπου: Υπάρχει πάντα κάτι καλό στις χειρότερες στιγμές μας και πάντα κάτι κακό στα καλύτερά μας. Γι΄αυτό και εγώ προσπαθώ να κρατάω μόνο τα καλά πράγματα των ανθρώπων.
Αν, λοιπόν, υπάρχει κάτι που σας γεμίζει λύπη, απλά αλλάξτε το. Μετακομίσατε, αλλάξτε δουλειά, φίλους, σύντοφο, ακόμη και σχολείο στα παιδιά σας.
Επίσης, λόγω του ότι έχασα τους γονείς μου νωρίς, αν με στεναχωρεί κάτι είναι πως δεν είχα την ευκαιρία να περάσω περισσότερο χρόνο μαζί τους. Γι΄αυτό εσείς που τους έχετε, μην τους παραμελείτε.
Έχασα τον πρώτο μου άνδρα, τον άνθρωπο που αγάπησα χωρίς όρια, από εγκεφαλικό επεισόδιο, αλλά όσο περνούν τα χρόνια κράτησα μόνο τα θετικά των πραγμάτων. Βλέπεις, είναι καλύτερο να αγαπήσεις κάποιον και να τον χάσεις, παρά να μην αγαπήσεις καθόλου.

Ρίνα Λόβετ
Η Ρίνα μετακόμισε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την Κροατία το 1945 για να εργαστεί ως μοδίστρα. Έπρεπε, όμως πρώτα να περάσει δύο χρόνια σε ένα στρατόπεδο μεταναστών στη Βιέννη για να της επιτραπεί η είσοδος στην Βρετανία. Η ίδια έχασε την κόρη της και τον σύζυγός της από μία σοβαρή ασθένεια και τώρα ζει με την επιζούσα κόρη της και τα δύο της εγγόνια στο Λονδίνο.
«Είναι σημαντικό να κοιτάμε την θετική πλευρά της ζωής από το να επικεντρωνόμαστε στα αρνητικά. Εγώ πάντα λέω, ποιος ο λόγος να ανησυχούμε; Το πιο πιθανό είναι να αρρωστήσουμε. Το καλό από το να περνάς μία δύσκολη κατάσταση, είναι πως αυτή κάνει το μυαλό σου να δουλέψει.
Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια του πολέμου, όλοι προσπαθούσαμε να επιβιώσουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε. Δεν υπήρχε κάποιος καβγάς ή απώτερο κίνητρο. Μοιράζαμε τις δουλειές μας, ήμασταν απασχολημένοι και έτσι ήμασταν και ευτυχισμένοι.
Αυτό που ξέρω είναι πως εμείς οι άνθρωποι γινόμαστε ευτυχισμένοι με το να κάνουμε πράγμα, Οπότε μην σπαταλάτε το χρόνο σας βλέποντας τηλεόραση ή ταινίες. Βγείτε έξω, διασκεδάστε με τους φίλους σας, κάντε μία βόλτα μόνοι σας στην θάλασσα και βρείτε ένα χόμπι που να σας αρέσει.

Τζόις
Η 88χρονη Τζόις πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στο Finchley, βόρεια του Λονδίνου. Ο πατέρα της και τα αδέλφια της δεν επιβίωσαν μετά από βόμβα που κατέστρεψε το σπίτι της, όταν ήταν 13 ετών. Εργάστηκε σε ένα αρτοποιείο, και αργότερα ως αρθρογράφος, ενώ αφιέρωσε τον ελεύθερο χρόνο της, φροντίζοντας την μητέρα της και τις θείες της που τραυματίστηκαν στον πόλεμο. Παντρεύτηκε στα 60 και δεν έχει παιδιά.
Όταν το σπίτι μου καταστράφηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου, κρυβόμασταν σε ένα κελάρι μακριά από βόμβες. Εγώ δεν σκοτώθηκα, αλλά ξαφνικά η οικογένειά μου και εγώ ήμασταν εντελώς άστεγοι, χωρίς σπίτι. Οι θείες μου θάφτηκαν ζωντανές και έπρεπε να σκάψουμε για να τις βγάλουμε από τα ερείπια. Ήρθαν να ζήσουν μαζί μας στο νέο μας σπίτι στο Finchley και επειδή εγώ ήμουν η νεότερη τις φρόντιζα περισσότερο.
Αυτό που έχω να σας συμβουλέψω είναι πως όταν έρχεται μία δύσκολη στιγμή, πρέπει να πάρετε την απόφαση που είναι σωστή για εσάς. Μερικές φορές πρέπει να διαλέξεις μεταξύ τους «ευχάριστου» και του «σωστού». Διαλέγοντας το σωστό, δεν θα πεις ποτέ πως πήρε τη λάθος απόφαση.

(Πηγή: Stylist)
Πηγή: http://www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.