Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΕΜΕΑΣ: ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΕΤΑΞΑΝ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΡΙΧΝΑΝ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ! (VIDEO)


Πηγή: sfedona.gr

Δριμύ κατηγορώ του Δημάρχου κατά της αστυνομικής δύναμης στη Νεμέα
Ωραία πράγματα συμβαίνουν στην ιστορική πόλη της Νεμέας.
Αυτή την εποχή υπάρχει ο τρύγος και την πόλη έχουν κατακλύσει εκατοντάδες «ρομά» που δημιουργούν μεγάλα προβλήματα στην καθαριότητα και στην ασφάλεια της περιοχής.
Όπως λέει ο ίδιος ο δήμαρχος Κώστας Καλαντζής επισκέφθηκε μαζί με τον αντιδήμαρχό του την περιοχή του Αη Γιώργη για να συστήσει στους ρομά να προσέχουν την καθαριότητα.
Και ενώ τους μιλούσε όπως λέει ο ίδιος «μια ομάδα από γύφτους μου επιτέθηκαν και με έριξαν κάτω αρχίζοντας να μου δίνουν μπουνιές και κλωτσιές στα πλευρά»
Με την βοήθεια του αντιδημάρχου στον οποίο επίσης επιτέθηκαν γλύτωσε τα χειρότερα και τηλεφώνησε στην αστυνομία η οποία άργησε πολύ να φτάσει στον τόπο του επεισοδίου.
Ένας αστυνομικός είπε στον Δήμαρχο «καλά αφού ήθελες να ρθεις εδώ γιατί δεν μας ειδοποίησες να συνοδεύσουμε ;»
Και η απάντηση του Κώστα Καλαντζή «Γιατί στη Βόρεια Κορέα ζώ; Δεν μπορώ να κυκλοφορώ ελεύθερος και μόνος μου μες στην πόλη μου;»
Και ο άλλος αστυνομικός του είπε: «άμα διώξουμε όλους τους γύφτους θα αφήσουμε την Νεμέα άτρυγη;!!»
Επί πλέον ο δήμαρχος καταγγέλει ότι οι ρομά έκλεψαν καλώδια και εξαρτήματα από γεώτρηση της περιοχής από την οποία υδροδοτείται η πόλη με αποτέλεσμα να την θέσουν εκτός λειτουργίας.

Δείτε στο βίντεο του korinthostv.gr το σύνολο των δηλώσεων του δημάρχου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.