Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

” ΑΧ ΓΙΩΡΓΙΤΣΑ Μ…………””!

Εύθυμη κοινωνικοαστυνομική ιστορία
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΤΣΙΟΣ– Υποστράτηγος ΕΛ.ΑΣ. ε.α.



Αρκετά χρόνια πρίν ο κόσμος μας ήταν πιό ανέμελος, ντόμπρος και αθώος σε σχέση με τη σύγχρονη εποχή μας.
Η ”ηρωίδα μας”, η Γιωργίτσα επισκέπτεται τον Αστυνόμο στο αστυν. Τμήμα της περιοχής για προσωπική της υπόθεση. 
—Καλημέρα σας κύριε Διοικητά. Με λένε Γεωργία ……….και κατάγομαι απο …………….Σας επισκέπτομαι για ένα σοβαρό προσωπικό λόγο που με απασχολεί όλο το τελευταίο διάστημα, τον οποίο θα σας αναφέρω για να πράξετε τα δέοντα.

–Καλημέρα Γεωργία, κάθησε και πές μου χωρίς άγχος το πρόβλημα πού σε απασχολεί. Θέλεις ένα καφέ, η αναψυκτικό;
–Ευχαριστώ αστυνόμε, ένα φραπεδάκι το πίνω.
–Λοιπόν Γεωργία σε ακούω με προσοχή.
–Ακούστε με αστυνόμε ευθυτενώς…Εγώ που με βλέπετε, έχω σοβαρή σχέση με τον Θύμιο……….και θέλω να τον παντρευτώ, δεν είμαι όμως σίγουρη αν ο Θύμιος θέλει το ίδιο, γιατί τώρα τελευταία ”μου κάνει νερά”, γιατί έχει μπλέξει με μία παλιοπαρέα με εκείνο το αλάνι τον Μάκη……….που μου τον ”ξεστράτησε” και φοβάμαι ότι τα έμπλεξε με μία ζωντοχήρα την Κούλα………και μου ρίχνει συνέχεια ”μαύρο”.
Στην απελπισία μου, αφού συνεννοήθηκα και με την μαμά μου, ρώτησα την φιλενάδα μου την Τασούλα και αυτή μου είπε να πάω να βρώ την Άσπα …….που είναι μάγισα και ξεματιάστρα και λέει από πάνω και τους καφέδες. Πήγαινε μου είπε στην Άσπα και θα δείς πράματα και θάματα…..
Μάλιστα ένα Σάββατο την επισκέφθηκε και ο πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας ο Κίτσος……….με το παρατσούκλι ”Κόναν ο βάρβαρος” ο μεγαλοχασάπης, για να κάνει η Άσπα ”μάγια” να χάσει η αντίπαλη ομάδα, γιατί όποιος θα κέρδιζε θα πήγαινε στον τελικό του ερασιτεχνικού κυπέλλου και επειδή κέρδισε η ομάδα μας, από τότε αναγνωρίσθηκε η Άσπα ως souper μάγισα και καφετζού και ανέβηκε η πελατεία της, αλλά μάλλον ακούσθηκε ότι ο Κόναν πλήρωσε τον διαιτητή και ”της έκατσε της Άσπας”.
Πάντως ένα χρόνο ”τζάμπα” σφαχτά έτρωγε η μάγισα κερασμένα από τον Πρόεδρο. Να προβατίνες, να ζυγούρια, να γαλοπούλες, να γαρδούμπες και σπληνάντερα. Πώς γλύτωσε από τη χοληστερίνη ένας Θεός ξέρει…Είπαν ότι σηκωτό τον έβγαλε τον Κόναν, από το δωμάτιο η Άσπα γιατί μισολιποθύμισε από τα κεριά, τα λιβάνια και τα θυμιατά.
Μέχρι και ο βουλευτής ο ………την επισκέφθηκε κρυφά για να ”βάλει τα δυνατά της” η Άσπα για να γίνει υπουργός….
Λοιπόν αστυνόμε για να μη ξεφεύγω από το θέμα επισκέφθηκα την Άσπα στο σπίτι της και τρόμαξα με αυτά που είδα εκεί μέσα. Της είπα τέλος πάντων το πρόβλημά μου και αυτή μου είπε ότι είναι σοβαρή η κατάσταση και χρειάζονται επειγόντως ”μάγια plus”..!!! για να καταφέρει να τον αποσπάσει από την αγκαλιά της ζωντοχήρας, αλλά θα κοστίσει 10.000 δρχ.
Βρέ Άσπα της λέω είναι πολλά τα λεφτά και τότε αυτή μου είπε ότι είναι δύσκολη περίπτωση, αλλά επειδή με συμπάθησε θα μου έκοβε 2.000 δρχ., αλλιώς ας πάω να ζητήσω βοήθεια από τον Άγιο Φανούριο…Τι να κάνω η καψερή;
Μου τόπαιζε ”φίρμα”, αλλά αναγκάσθηκα να της δώσω τις 8.000δρχ. Αυτή τότε μου είπε κάθε πρωί να κάνω τρείς μετάνοιες, μόλις ξυπνάω, χωρίς να πίνω νερό και να κόψω με τρόπο λίγα μαλλιά από το κεφάλι του Θύμιου, να τα βάλω μέσα σε αλουμινόχαρτο και να της τά πάω για να κάνει τα μαγικά της.
Ακόμη μου είπε ότι ”extra” θα πάει κρυφά ένα βράδυ έξω από το σπίτι του Θύμιου και θα στήσει ”ξόβεργες” ειδικού σκοπού και ότι θα ”του ρίξει χονδρό μάτιασμα” για να …χάσει το μυαλό του για τη ζωντοχήρα…
Εγώ τότε της είπα ότι είναι αδύνατο να του κόψω τρίχες από τα μαλλιά του, γιατί είναι φαλακρός και τα υπόλοιπα τα ξυρίζει και τότε αυτή μου είπε να τον παρασύρω στο κρεβάτι με τρόπο και να του κόψω ή του ξεριζώσω τρίχες από τα ………….[γεννητικά του όργανα]!!!
Εγώ τι να κάνω; την άκουσα και μία ημέρα τον κάλεσα να έλθει στο σπίτι που ήμουν μόνη, του έκανα το τραπέζι και μετά τον πήγα στο κρεβάτι….
Μόλις τότε βρήκα ευκαιρία, του τράβηξα τις τρίχες και αυτός πετάχθηκε σαν τον γύφτο επάνω ουρλιάζοντας από τον πόνο. Γύρισε, με έβρισε, με είπε ”παλαβή” και έφυγε λέγοντας ”άι σιχτίρ”.
Ξαναπήγα τότε πάλι στην Άσπα και της είπα τα καθέκαστα και ότι ”το κόλπο” δεν έπιασε.
Αυτή μου απάντησε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο και ότι ….έπιασαν οι ξόβεργες…και είναι θέμα χρόνου να διώξει την ζωντοχήρα, αλλά θέλει ακόμη άλλες 5.000 δρχ, γιατί ο Θύμιος δεν ματιάζεται εύκολα, όπως της εξήγησε και ένας ”συνάδελφός της” μέντιουμ και αυτά τα χρήματα θα τα δώσει στο μέντιουμ τον ”Μπαλτάσαρ”, για να ενισχύσει την κατάσταση…..
Πές μου αστυνόμε τι να κάνω;
Έμαθα τις προάλλες από την Αριστέα ότι η Άσπα έχει κονομήσει πολλά λεφτά από τα μαγικά,τους καφέδες και το ξεμάτιασμα και έχει αγοράσει γκαρσονιέρα στην……….και πηγαίνει εκεί και ”βγάζει τα μάτια της”, για να μη την παίρνουν χαμπάρι εδώ.
Λένε ότι τα έχει με εκείνο το ”μπασμένο” τον Στεφανάκο που έκανε τον ”τσαμπουκά” την Κυριακή στο γήπεδο της………και τον έσπασαν στο ξύλο, του έσπασαν τα δόντια και του έπριξαν τα μάτια οι …”Ντάλτον” από την ομάδα της……….και αυτός έλεγε ”ένα κάρο” ψέματα ότι δήθεν τρακάρισε με το αγροτικό, γιατί ήταν μελανιασμένος…
Λοιπόν κύριε Διοικητά τι με συμβουλεύετε να πράξω;
Φοβάμαι ότι μου τρώει τα λεφτά μου για τον Θύμιο.
Μάλιστα μία φίλη της μάνας μου μου είπε μία ημέρα που συναντηθήκαμε τυχαία, ”Άχ Γιωργίτσα μ, άχ κορτσούλι μ, τι χαζιά που είσι και στα τρώει αυτή η μοβόρα η μάγισα..” 
–Άκουσε Γεωργία τι θα κάνεις. Θα συμφωνήσεις δήθεν με την Άσπασία……….,θα μας δώσεις κατάθεση και θα προσημειώσουμε τις 5.000 δρχ..
Στη συνέχεια θα την επισκεφθείς και μόλις της δώσεις τα χρήματα και αποχωρήσεις από το σπίτι της, τότε εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει.
Πραγματικά και έτσι έγινε.
Η Αστυνομία έκανε ”ντού” στο σπίτι της ”μάγισας”,τα χρήματα βρέθηκαν, κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στην καταγγέλουσα και παθούσα, όπως επίσης βρέθηκαν και ..”επαγγελματικά εργαλεία,…επιστημονικά βιβλία και ..εγχειρίδια”, όπως επίσης και …..τούφες μαλλιών ….εκλεκτής πελατείας, συσκευασμένες σε διαφανή πλαστικά σακουλάκια με ετικέτες ονομάτων και ….υποκοριστικών, όπως ”Θύμιος ο γλόμπος”, ”Σάκης το κελεπούρι”, ”Πέρης, οδηγώ και σε σκέφτομαι”, ”Φώφη η κουλτουριάρα”, ”Χρηστάκης ο δυσκοίλιος’, ”Σώτος ο γκαβός” και ”Μπαμπίνος ο ερωτύλος”…..
Η Άσπα στην απολογια της υποστήριξε ότι……αφιλοκερδώς προσέφερε τις….υπηρεσίες της και ότι όσοι της πρόσφεραν χρήματα εθελοντικά ”με την καρδια τους”, η Άσπα με αυτά θα ίδρυε …πολιτιστικό κέντρο και Θέατρο και θα οργάνωνε συναυλίες για την ….πνευματική αναβάθμιση της περιοχής, χωρίς όμως να πείσει το Δικαστήριο…
”Πολύ κρίμα”..
Η Γιωργίτσα με την Αστυνομία στέρησαν την ίδρυση …πολιτιστικού κέντρου και ….χάθηκαν οι συναυλίες του ….Νταλάρα και του …Πάριου…
Βλέπετε δεν υπήρχαν τότε και τα προγράμματα……ΕΣΠΑ….Δράμα,…πνευματική υποβάθμιση….υποκουλτούρα….με το κλείσιμο του studio της Άσπας…..
Ξέρεις τι είναι να …αναγκάζεσαι να τρέχεις σε ξένους τόπους για ένα….απλό ξεμάτιασμα; ή για ένα μονό καφεδάκι;….και τα λεφτά να ….φεύγουν από τον τόπο σου ;…….

Πηγή: armynow.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.