Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ!

Γράφει ο Χρήστος Παντελέου

Χρήστος Παντελέου 
Πριν τρία χρόνια, ένας πολύ κοντινός άνθρωπος του δημάρχου μου έδειχνε με καμάρι τον οργασμό εργασιών στο νεόκτιστο τότε λύκειο λέγοντας.
Το βλέπεις! Μέχρι τέλους του χρόνου θα είναι έτοιμο! Έχει πάρει ο ίδιος, ο δήμαρχος, προσωπικά την υπόθεση στα χέρια του και θα το τελειώσει. 
Δεν είχα λόγο να το αμφισβητήσω μιας και έβλεπα πως όντως οι εργασίες προχωρούσαν με γρήγορο ρυθμό. 
Μακάρι! Ποιος δεν θέλει να τελειώσει και να φύγουν τα παιδιά από τις προκατασκευασμένες αίθουσες του γυμνασίου! Απάντησα. 
Φτάσαμε, σήμερα μετά τρία χρόνια και τελειώσαμε άρον-άρον τις εργασίες και βάλαμε τους μαθητές στις αίθουσες. Λέω άρον-άρον γιατί το σημαντικότερο και πλέον ουσιώδες για την λειτουργία του σχολείου, είναι η συγκοινωνιακή μελέτη που υπάρχει στην άδεια λειτουργίας του, για την ασφαλή πρόσβαση των μαθητών και όχι μόνο, στο σχολείο. Όταν έχει αναλάβει προσωπικά ο δήμαρχος [κατά την δήλωση ανθρώπου του] την υπόθεση « του λυκείου» δεν έπρεπε από την πρώτη στιγμή να είναι το νούμερο ένα στις προτεραιότητες εργασιών η συγκοινωνιακή μελέτη; Να είχε μεριμνήσει ώστε να μη φτάσουμε στη λειτουργία του και να λέμε ΘΑ κάνουμε αερογέφυρα ή διάφορα άλλα βαρύγδουπα όνειρα. Τι λέει η μελέτη; Αυτό θα γίνει ή μάλλον έπρεπε να είχε γίνει. 
Πάντως κάποιοι πήραν την ευθύνη για την λειτουργία του σχολείου αδιαφορώντας για την ασφάλεια των μαθητών. Κάποιοι είναι υπεράνω της νομιμότητας. Κάποιοι ψαρεύουν σε θολά και αγριεμένα νερά προσδοκώντας την επανεκλογή τους στις επερχόμενες εκλογές, που δεν αργούν. Γύρω στις 250 οικογένειες έχουν τα παιδιά τους στο λύκειο. Όλες αυτές οι οικογένειες θα πάρουν αργότερα σε ιλουστρασιόν φυλλάδια τα έργα και ημέρες τόσο του δημάρχου όσο και του περιφερειάρχη και θα τους υπενθυμίζουν πως τα παιδιά τους πάνε στο καινούργιο λύκειο που έγινε χάρις στις προσπάθειές τους και μόνο… 
Ερχόμαστε τώρα στην ίδια περίπτωση αλλά με λιγότερα ψηφαλάκια. Το μουσείο Περαχώρας, το σύγχρονο Σισύφειο δράμα. Εκεί καμιά 20 αριά γραφικοί [έτσι τους αντιλαμβάνονται] δεν έχουν τι να κάνουν και ονειρεύονται μουσείο. Δεν εγκρίνουν τις εργασίες γιατί δεν υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη. Δεν αφήνουν να προχωρήσουν διαδικασίες και εργασίες γιατί στον φάκελο δεν υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη. Δεν δέχονται να ξεκινήσουν οι εργασίες έως ότου παραδοθεί και η συγκοινωνιακή μελέτη που σε ελάχιστο χρονικό διάστημα θα εκδοθεί. Στο λύκειο που υπήρχε και δεν πραγματοποιήθηκε πως το άφησαν και λειτούργησε; Εκεί βέβαια πρυτάνευσε η πονηριά των τσοπαναραίων προς τα πρόβατα. Τα ταΐζω και μετά τα σφάζω. 
Καλό θα είναι να επισκεφθεί κανείς το λύκειο. Εκεί θα δει πως ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 2.300.000 εκατομμύρια ευρώ περίπου. Μήπως θυμάται κανείς πόσο μας στοίχισε το ΚΕΠ; 1.550.00 εκατομμύρια ευρώ! Ούτε με δίευρα αντί για χαλίκια να το έχτιζαν δεν θα στοίχιζε τόσο. Θυμάμαι είχα ρωτήσει τον δήμαρχο τότε. 
Αν ήταν δικό σας θα δίνατε τόσα χρήματα για να το φτιάξετε; Και δεν απάντησε, παρουσία μάλιστα και του μηχανικού που παρευρίσκετο στο δημοτικό συμβούλιο. 
Καημένο Λουτράκι απ΄ όποια μεριά και με όποια διάθεση να σε κοιτάξω την ίδια θλίψη με κερνάς. 
Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.