Τρίτη 25 Απριλίου 2017

ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΘΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ!

Της Μαρίας Χαρίτου

Αξίζουμε και εμείς οι θετικοί άνθρωποι ένα άρθρο! Αφιερωμένο σ’ εμάς τους λίγους, που δεν ανήκουμε σε καμία από τις άλλες κατηγορίες!
Σ’ εμάς, που είμαστε μια κατηγορία από μόνοι μας.
Που μπαίνουμε σε έναν άδειο χώρο και αμέσως τον γεμίζουμε κόσμο με τη θετική μας ενέργεια.

Σ’ εμάς, που ακούμε συνέχεια πως χαμογελά η ψυχή μας, που έχουμε τη δύναμη να ζεστάνουμε ένα στάδιο.
Που ξυπνάμε με το χαμόγελο, που στις αναποδιές λέμε «όλα θα φτιάξουν», που βλέπουμε πάντα μια θετική εξέλιξη, τη θετική πλευρά.
Για εμάς που κάνουμε το χαμόγελo έμπνευση, που παρατηρούμε τη λεπτομέρεια.
Για εμάς που δε χάνουμε τη πίστη μας. που ψυχοπονούμε τους πάντες, που μας πλησιάζουν για να πάρουν λίγη από τη μεταδοτική μας ενέργεια.
Σ’ εμάς που δίνουμε απλόχερα αγάπη, σεβασμό και συμπόνια.
Που σας είμαστε απαραίτητοι, που μας αναζητάτε παντού!
Εμάς, που αγαπάμε τη ζωή.
Που νιώθουμε ευγνωμοσύνη για ό,τι μας δόθηκε.
Για εμάς, που πολλοί λέτε πως όπου βρισκόμαστε ακτινοβολείται φως. Μυρίζει άνοιξη από την καθαρότητα της ψυχής μας.
Για εμάς που και στα δύσκολα, το χιούμορ είναι ο καλύτερός μας σύντροφος.
Για εμάς που αντλούμε δύναμη ακόμα κι από μία λέξη.
Εμάς που δε φοβόμαστε να κάνουμε όνειρα.
Για εμάς που τολμούμε και να τα πραγματοποιούμε!
Που όταν περνάτε χρόνο μαζί μας, αισθάνεστε πως ο χρόνος τρέχει.
Που τρελαίνεστε να μας ακούτε να αναλύσουμε τα πάντα από τη δική μας οπτική γωνία.
Για εμάς, που σας κάνουμε να αισθάνεστε όμορφα…
Για εμάς…

Μαρία Χαρίτου
Καλλιτεχνική φύση, και ανθρωπίστρια. Δυο βασικά στοιχεία που αποτελούν τη δομή της ύπαρξής μου.
Όταν βγάζω τα πράσινα χειρουργικά ρούχα από πάνω μου, εκφράζομαι μέσα απ τις τέχνες. Είτε χορεύοντας τάνγκο στη θάλασσα τη νύχτα, σκορπώντας στον αέρα όλα αυτά τα συναισθήματα που γεννιούνται από μέσα μου, είτε προκαλώντας συναισθήματα με τις λέξεις μου. Κύριος στόχος μου, να φτιάχνω εικόνες και να πυροδοτώ με σκέψεις, το μυαλό σας.
Γράφω πάντα χειρόγραφα. Κάποια πράγματα χάνουν τη βαρύτητά τους με τη τεχνολογία. Μυρίζω το χαρτί, το χαϊδεύω… γράφω πάντα με ένα συγκεκριμένο μολύβι. Παρατηρώ το γραφίτη να τρίβεται στο χαρτί μου, καθώς αποτυπώνει κομμάτια του εαυτού μου. Η μαγεία κρύβεται στη λεπτομέρεια.
Στο τελείωμα μιας ακόμη συγγραφικής δουλειάς, «Παλεύοντας το σκοτάδι μου», μια και οι περισσότερες νύχτες μου συντροφεύονται από ένα ποτήρι καλό κόκκινο κρασί και πολλή έμπνευση.
Πηγή: anapnoes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.