Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022

ΟΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΙΑΤΡΕΥΟΥΝ ΟΛΑ!

by Μαίρη Καναβάκη

Και τι να πεις… και τι να πω…; Όταν η σιωπή μπορεί να τα πει όλα, ενώ τα χείλη..οι λέξεις δε μπορούν να εκφράσουν τίποτα.
Δε χρειάζεται να μου πεις τίποτα, ούτε «ευχαριστώ», ούτε «μου λείπεις», ούτε «σ΄ αγαπώ», ούτε «συγνώμη», αρκεί να με αγκαλιάσεις με όλο σου το είναι, να με κρατήσεις όσο πιο σφιχτά μπορείς και να μου ενώσεις όλα τα κομμάτια μέσα μου. Οι λέξεις δεν έχουν κανένα νόημα μπροστά σε αυτή την αγκαλιά. Και όσο τα δευτερόλεπτα περνούν, τόσο πιο πολύ με σφίγγεις στην αγκαλιά σου, στο κορμί σου. Νιώθω το άρωμα σου, τους παλμούς σου. Νιώθω τους παλμούς σου να γίνονται όλο και πιο γρήγοροι, ώσπου ηρεμείς..σε ηρεμεί και η δικιά μου αγκαλιά.
Αυτή η ώρα, αυτή η στιγμή είναι που δε με νοιάζει τίποτα, χάνεται ο κόσμος και σταματάει ο χρόνος. Χαλαρώνουμε και δε μας απασχολεί τίποτα αυτή τη στιγμή, ούτε το πριν, ούτε το μετά. Προσπαθούμε να τα ξεχάσουμε όλα. Τώρα είσαι μόνο εσύ και εγώ… και αυτό μετράει! Με κάνεις να χάνομαι μέσα στην αγκαλιά σου!

pexels.com

Μια αγκαλιά… μια αληθινή αγκαλιά, παθιασμένη μας φέρνει πιο κοντά, μεταφέρουμε τα συναισθήματά μας χωρίς λόγια, συνδεόμαστε με κάποιο μαγικό τρόπο. Πολλές φορές μπορεί να μην χρειαστεί να σου πω τι νιώθω, πως είμαι ή πώς ήταν η μέρα μου… αλλά μαγικά τα καταλαβαίνεις όλα. Τα δυο σου χέρια μπορούν να πουν ότι εμείς δε μπορούμε.
Όλοι χρειαζόμαστε μια αγκαλιά να δώσουμε και να πάρουμε! Η αγκαλιά σου είναι εκεί όταν τη χρειάζομαι, όταν δεν έχω άλλη δύναμη ή όταν απογοητεύομαι, αλλά είναι και στις χαρές, στις επιτυχίες που κρύβει μέσα της τόσα «μπράβο, συνέχισε έτσι». Η αγκαλιά σου είναι το καταφύγιο μου, ο τόπος όπου ξέρω ότι κανείς και τίποτα δε μπορεί να με πειράξει. Γινόμαστε ένα! Αυτή η στιγμή είναι η αγαπημένη στιγμή μέσα στην ημέρα μου. Νιώθω ασφάλεια και δύναμη. Δύναμη για να πολεμήσω όλα όσα φοβάμαι.
Τις πραγματικές αγκαλιές δεν τις δίνεις στον καθένα, αλλά μόνο σε εκείνον του οποίου ανήκει η καρδιά και το μυαλό σου. Φιλιά δίνονται πολλά, ανούσια, λόγια λέγονται ακόμα περισσότερα, όμως οι αγκαλιές σπανίζουν. Οπότε αν βρεις μια τέτοια αγκαλιά που κομπώνει το κορμί σου με του άλλου, που ενώνει τα κομμάτια σου, να είσαι εκεί για να την αρπάξεις και μην την αφήσεις να φύγει.
Οπότε τώρα που τελείωσες αυτό το άρθρο και έχεις αυτό το άτομο στο μυαλό σου, τρέξε και δώσε του τη πιο σφιχτή, παθιασμένη αγκαλιά που θα ξεδιπλώσει όλα τα συναισθήματά σου και μην αφήνεις άλλο το χρόνο να περνά…!
ΥΓ: Προτού δώσεις αυτή την αγκαλιά, είναι σημαντικό να έχεις αγκαλιάσει εσένα, να σε καταλάβεις, να σε αποδεχτείς και να σε αγαπήσεις. Μόνο τότε μπορείς να προσφέρεις αληθινά την αγκαλιά που αξίζει το άλλο άτομο δίπλα σου.

Πηγή: https://www.beezdom.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.