Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ!


 
ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Αγαπητέ κ. Μητσοτάκη,

Σας γράφω για να σας αναγγείλω ένα νέο που, ενώ ξέρω ότι θα σας στενοχωρήσει, δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να το κρατήσει μυστικό. Για να σας προετοιμάσω, σας ζητώ να θυμηθείτε ότι οι δημοσκοπήσεις είναι ευνοϊκές για εσάς και το κόμμα σας. Αυτά να σκέφτεστε και να μη μαυρίζουν τη σκέψη σας οι δυσμενείς ειδήσεις. Πάντα τέτοια!
Με συγχωρείτε, παρασύρθηκα από την ανάγκη μου να σας το φέρω όσο πιο μαλακά μπορώ. Και το λέω αυτό, διότι εγώ ο ίδιος, προσωπικώς και αυτοπροσώπως –πόσο πιο καθαρά να το πω– όταν το είδα γραμμένο με ολόμαυρα γράμματα σε κάτασπρο φόντο, προσπάθησα να μην το πιστέψω. ΄Oμως το φόντο παρέμενε κάτασπρο και τα γράμματα δεν έλεγαν να χάσουν τη μαυρίλα τους. Τόσο που μαύρισε την ψυχή μου και τον νου μου, έχασα επ’ ολίγον τις αισθήσεις μου, όταν συνήλθα, όμως, είπα πως ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό και πήρα το κουράγιο να γράψω αυτήν την επιστολή.
Ο κ. Ραγκούσης, ναι, ναι, ο Γιάννης ο Ραγκούσης, δήλωσε ότι δεν σκοπεύει ούτε θέλει να γίνει υπουργός σας. Θα μου πείτε αυτά παθαίνει όποιος βλέπει ΕΡΤ. Oμως εγώ δεν το είδα στην ΕΡΤ. Το διάβασα στο Διαδίκτυο. Καλά, μην κάνετε έτσι, κ. Μητσοτάκη. Πιείτε μια γουλιά νερό, αναπνεύσατε βαθιά και θυμηθείτε τις βαριές ευθύνες σας. Δεν είναι ώρα για λιποψυχίες, όσο δυνατά κι αν είναι τα χτυπήματα. Ξέρω ότι η δήλωση αυτή ανατρέπει εκ βάθρων όλους τους σχεδιασμούς σας, όμως αναγνωρίσατέ του ότι τουλάχιστον ο άνθρωπος είναι ειλικρινής και σας προειδοποίησε εγκαίρως. Φαντασθείτε σε τι μπελάδες θα σας έβαζε αν το ανακοίνωνε την τελευταία στιγμή, λίγο πριν από την ορκωμοσία, όταν οι προβολείς θα είναι στραμμένοι στον Γιάννη τον Ραγκούση και η Ελλάς θα παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τα βήματά του προς το υπουργικό του γραφείο. Φαντασθείτε το χτύπημα. Ξαφνικά, να σταματήσει, και ως άλλος Aντεργουντ να κοιτάξει τον φακό και να δηλώσει: «Εγώ υπουργός του Μητσοτάκη δεν γίνομαι». Εξάλλου αν ακούσατε τον κ. Πόντα, που έκανε δηλώσεις μεταφρασμένες από λόγους του κ. Aντεργουντ στο «House of Cards», το πνεύμα του δαιμονίου Αμερικανού περιφέρεται ελεύθερο στους διαδρόμους της Κεντροαριστεράς. Ελπίζω, αν η σειρά διακοπεί εξαιτίας των καταγγελιών για τον πρωταγωνιστή της, να μην επηρεασθεί η εκλογή του αρχηγού, που τόσο την περιμένουμε όλοι.
Αγαπητέ κ. Μητσοτάκη, αν σας στενοχώρησα υπέρ το δέον, ζητώ συγγνώμη. ΄Hθελα όμως να προλάβω τους καλοθελητές και κυρίως να σας προστατεύσω για να μην πάρετε το ζήτημα ελαφρά τη καρδία. Μην ξεχνάτε τη θεωρία του χάους. ΄Oταν ο Γιάννης ο Ραγκούσης μιλάει, μπορεί να σηκωθεί κυκλώνας στον Ατλαντικό.

Μετά τιμής.
Πηγή: kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.