Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ!

Αναδημοσίευση από το προσωπικό Facebook του Κυριάκου Δοσαρά



Πόση νύχτα παντού γύρω μου.
Ατελείωτη νύχτα.

Ανάμεσα στα χέρια μου να τυλίγεται σαν το φίδι
ακροβατώντας στην άκρη των δαχτύλων μου
προσπαθώντας μάταια και κομψά να με πείσει
πως είναι ακίνδυνη, πως δεν έχει δηλητήριο.

Υπάρχει ακίνδυνη νύχτα;

Συλλογίστηκα.

Την ψηλάφησα
προσπάθησα να είμαι φιλικός μαζί της
την χάιδεψα με στοργή και τόσο διακριτικά
μα εκείνη με μια αστραπιαία κίνηση της μοναξιάς της
με δάγκωσε.

Σπαρταρώντας, κοιτάζω πριν πέσω σε κώμα
την πρώτη αχτίνα του ξεχασμένου ήλιου
με δυο μικρές ουλές από δόντια που κακοφορμίζουν
επάνω στον καρπό του δεξιού μου χεριού
φριχτά απομεινάρια μιας προδομένης εμπιστοσύνης.

Επιτέλους έφεξε.

Παρατηρώ ιδρωμένος από τον πυρετό τώρα τη νύχτα
να κουλουριάζεται περιχαρής και αιμοβόρικα ηδονική
ανάμεσα στα αθώα τριαντάφυλλα του κήπου.

 ~Κυριάκος Δοσαράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.