Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...

Της Μαρίας Χαρίτου

Έρωτας…
Τι είναι τελικά ο έρωτας; Προσπάθησα να δώσω έναν ορισμό στο όνομά του, λίγες απλές λέξεις, για να κλειδώσω το νόημά του. Αν το κοιτάξω σφαιρικά, έρωτας μπορεί να είναι η θάλασσα που με ταξιδεύει ανάλογα με τις διαθέσεις της.
Έρωτας μπορεί να είναι η φύση που με μαγεύει με τις μυρουδιές της. Μπορεί να είναι ένα άλογο, που με κάνει να ονειρεύομαι καλπάζοντας σε μια παραλία κάποιο δειλινό. Ο έρωτας έχει πολλές μορφές, μα για εμένα, έχει τη δική σου.
Έρωτας είναι να σε σκέφτομαι και να ριγώ… Να σε θυμάμαι και να γελώ…
Έρωτας είναι να γεμίζει το στομάχι μου πολύχρωμες πεταλούδες την ώρα που σε βλέπω!
Έρωτας είναι εσυ να με αγγίζεις και εγώ να πετώ.
Έρωτας είναι μια αγκαλιά, εκείνη που με παίρνεις εσύ, και αισθάνομαι πως είμαι σπίτι!
Έρωτας είναι να μιλάμε μέσα απ’ τη σιωπή.
Έρωτας είναι να χάνομαι στα χέρια σου την ώρα που γινόμαστε ένα.
Έρωτας είναι, το γλυκόπιοτο κρασί, που με ποτίζουν τα χείλη σου.
Είναι το άρωμά σου, το μοναδικό αυτό άρωμα του δέρματός σου, που με μαγνητίζει από χιλιόμετρα μακριά.
Είναι τα μάτια σου, που τα κοιτάζω, και βρίσκω μέσα τους ένα κόσμο φτιαγμένο μόνο για εμένα!
Είναι τα μαλλιά σου, που μπλέκω μέσα τους τα δάχτυλά μου παιδιάστικα.
Είναι η φωνή σου, που μου ψιθυρίζει γλυκόλογα, κάθε πρωί προτού καν ανοίξω τα μάτια μου.
Ο έρωτας είσαι εσύ! Ω ναι! Είσαι εσύ!
Εσύ, που κάνεις όλες μου τις αισθήσεις, να λειτουργούν ταυτόχρονα,
Εσύ, που κάνεις το μυαλό μου να φτιάχνει όνειρα!
Εσύ που πυροδοτείς τη κάθε μου σκέψη!
Ναι, εσύ! Που με έκανες να δω μια άλλη πτυχή του εαυτού μου, που με έμαθες να αγαπώ τη λεπτομέρεια…
Έρωτας είναι να αγαπάς τις λεπτομέρειες, και χωρίς να το καταλάβεις, οι λεπτομέρειες σε οδηγούν στην αγάπη!
Ο έρωτας μου είσαι εσύ. Τα πάντα μου είσαι εσύ!

Πηγή: http://www.anapnoes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.