Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

ΣΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ!

Mπορώ να γίνω ευτυχισμένος με τα πιο απλά πράγματα 
και με τα πιο μικρά.. 
Και με τα καθημερινότερα των καθημερινών. 
Μου φτάνει που οι εβδομάδες έχουν Κυριακές. 
Μου φτάνει που τα χρόνια φυλάνε Χριστούγεννα για το τέλος τους. 
 Που οι χειμώνες έχουν πέτρινα, χιονισμένα σπίτια. 
 Που ξέρω ν’ ανακαλύπτω τα κρυμμένα πετροράδικα στις κρυψώνες τους. 
Μου φτάνει που μ’ αγαπάνε τέσσερις άνθρωποι. 
Πολύ… 
Μου φτάνει που αγαπάω τέσσερις ανθρώπους. 
Πολύ… 
Που ξοδεύω τις ανάσες μου μόνο γι’ αυτούς. 
Που δεν φοβάμαι να θυμάμαι. 
Που δε με νοιάζει να με θυμούνται. 
Που μπορώ και κλαίω ακόμα. Και που τραγουδάω… μερικές φορές… 
Που υπάρχουν μουσικές που με συναρπάζουν. 
Και ευωδιές που με γοητεύουν… 
Οδυσσέας Ελύτης

Πηγή: http://www.tilestwra.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.