Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑΥΡΟΣ...

Όπου υπάρχει σταυρός, εκεί υπάρχει και Ανάσταση.
Για αυτό μην απελπίζεσαι.
Καθένας κουβαλάει και από έναν σταυρό στη πλάτη του. Άλλος μεγαλύτερο, άλλος μικρότερο, άλλος ελαφρύτερο, άλλος πιο βαρύ. Και ξέρεις, όντως, κάποιοι από τους σταυρούς αυτούς, φαίνονται ασήκωτοι, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια…
Εκεί που υπάρχει όμως σταυρός, εκεί είναι και η Ανάσταση.
Ίσως να μου πεις, ‘’…κουράστηκα. Δεν θέλω. Δεν θέλω να προχωρήσω άλλο…’’
Ίσως πάλι να με ρωτήσεις ‘’…γιατί; Γιατί σε μένα έτσι και όχι στον άλλον… Γιατί όχι σε σένα; Γιατί να πρέπει να κουβαλήσω εγώ τον σταυρό αυτόν;’’
Δεν ξέρω.
Δεν έχω απάντηση σε αυτό. Πολλές φορές και εγώ το αναρωτιέμαι…
Αυτό που ξέρω όμως, είναι ότι υπάρχει Ανάσταση. Υπάρχει. Αυτό το ξέρω.
Για αυτό μην απελπίζεσαι.
Πάντα στο τέλος ο σταυρός, είτε μεγάλος, είτε μικρός, πάντα με Ανάσταση τελειώνει.

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος
Ψυχολόγος M.Sc.

Πηγή: https://e-psyxologos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.