Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ENA AKOMH ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ BOEING!

Το Boeing της Malaysia Airlines πετούσε στα 5.000 πόδια για σχεδόν 8 ώρες–Γιατί μπαίνει στο στόχαστρο ο πιλότος και ένας μηχανικός αεροπλάνων!Το Boeing της Malaysia Airlines πετούσε στα 5.000 πόδια για σχεδόν 8 ώρες – Γιατί μπαίνει στο στόχαστρο ο πιλότος και ένας μηχανικός αεροπλάνων

- Το αγνοούμενο αεροπλάνο πετούσε χαμηλά για να αποφύγει τα ραντάρ
- Οι πιλότοι του Boeing χρησιμοποίησαν την τεχνική terrain masking για περισσότερο από οκτώ ώρες - Απέφυγαν τα ραντάρ σε τουλάχιστον τρεις χώρες
- Δυο εβδομάδες μετά αποφάσισαν οι αρχές της Μαλαισίας να ψάξουν πιλότους και πλήρωμα
- Στο στόχαστρο της αστυνομίας και μηχανικός που βρισκόταν στην πτήση της Malaysia Airlines
Το "απήγαγαν" για να το μετατρέψουν σε πύραυλο Κρουζ και να επιτεθούν; Κρατούν ομήρους τους επιβάτες ή τους εκτέλεσαν; Κάθε μέρα που περνάει και το Boeing της Malaysia Airlines παραμένει εξαφανισμένο από προσώπου γης, τα ερωτήματα και τα σενάρια πληθαίνουν.
Το τελευταίο παρουσιάζεται από την εφημερίδα της Μαλαισίας New Straits Times, σύμφωνα με την οποία η πτήση MH370 έπεσε στα 5.000 πόδια ή ακόμη και χαμηλότερο για να αποφύγει τα ραντάρ.
Οι ερευνητές εξετάζουν το ενδεχόμενο το Boeing να πέταξε χαμηλά και οι πιλότοι του να χρησιμοποίησαν την τακτική terrain masking (σ.σ. πτήση σε χαμηλό υψόμετρο, χρησιμοποιείται από στρατιωτικούς πιλότους για να πετούν στους στόχους τους χωρίς να γίνονται αντιληπτοί) κατά τις οκτώ ώρες που το αεροπλάνο είχε χαθεί από τα ραντάρ, διάστημα κατά το οποίο μπορεί και να πέρασε από τρεις χώρες!
Αξιωματούχοι, σύμφωνα με την εφημερίδα, ερευνούν το ενδεχόμενο το αεροπλάνο, με τους 239 επιβαίνοντες, να εκμεταλλεύτηκε τους πολυσύχναστους αεροδιαδρόμους του Κόλπου της Βενγκάλης για να "μπλεχτεί" με τις υπόλοιπες εμπορικές πτήσεις και να μην κινήσει τις υποψίες ούτε και να εμφανιστεί στα στρατιωτικά ραντάρ των χωρών πάνω από τις οποίες πέρασε.
"Το άτομο που είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους είχε πολλές γνώσεις πλοήγησης και των ηλεκτρικών του αεροπλάνου και δεν άφησε ίχνη. Πέρασε πάνω από το Κελαντάν (σ.σ. κρατίδιο της Μαλαισίας, πρωτεύουσα του Κότα Μπαρού)", υποστηρίζουν οι αξιωματούχοι.
Αν οι πιλότοι του Boeing επέλεξαν την τακτική του terrain masking, τίποτα δε μπορεί να αποκλειστεί. Πρόκειται για μια τακτική που θεωρείται πολύ επικίνδυνη, ειδικά όταν γίνεται τη νύχτα και μπορεί να προκαλέσει αποπροσανατολισμό και ναυτία.
Ο μηχανικός αεροσκαφών και οι πολιτικές απόψεις του πιλότου
Δυο εβδομάδες μετά την εξαφάνιση του αεροπλάνου, οι αρχές της Μαλαισίας δεν έχουν την παραμικρή ιδέα που μπορεί να είναι το Boing, αν έχει συντριβεί, αν έχει... "απαχθεί" και κυρίως που βρίσκεται.
Τώρα, αποφάσισαν να κάνουν έλεγχο στο ιστορικό των πιλότων και των επιβατών. Μόλις το Σάββατο έγινε έρευνα στο σπίτι του πιλότου, ο οποίος φαίνεται να στοχοποιείται γιατί ήταν οπαδός της αντιπολίτευσης και λίγο πριν την απογείωση της πτήσης είχε παραστεί στη δίκη του ηγέτη της.
Σε φωτογραφίες που κάνουν το γύρο του διαδικτύου ο Zaharie Ahmad Shah εμφανίζεται να φορά μπλούζα που γράφει: Η δημοκρατία πέθανε.
Την ίδια ώρα, οι αρχές πιστεύουν πως την ώρα που ο πιλότος ή όποιο άλλο άτομο επικοινώνησε για τελευταία φορά και είπε τη φράση «εντάξει, καληνύχτα» γνώριζε πως τα συστήματα επικοινωνίας του αεροπλάνου είχαν απενεργοποιηθεί.
Η αστυνομία έχει βάλει στο επίκεντρο των ερευνών της κι έναν μηχανικό αεροσκαφών που βρισκόταν ανάμεσα στους επιβάτες της μοιραίας πτήσης. Πρόκειται για τον 29χρονο Μαλαίσιο Mohd Khairul Amri Selamat, που σύμφωνα με ανάρτησή του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης είχε δουλέψει για ιδιωτική εταιρία αεροσκαφών.
Στο στόχαστρο μπαίνει οποιοσδήποτε είχε γνώσεις αεροναυπηγικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.