Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Όταν ένας άνθρωπος βρίσκεται σε πολιτικό αδιέξοδο από την μία και από την άλλη έχει υποκύψει σε έξωθεν του πολιτικού βίου επιταγές, φυσικό είναι να πετάει ο ίδιος ή τα «εξαπτέρυγά» του πυροτεχνήματα για να… εντυπωσιάσουν και να κερδίσουν χρόνο, στα άνομα και σκοτεινά σχέδιά τους που στραγγαλίζουν και καταδικάζουν στον οικονομικό θάνατο μια ολόκληρη κοινωνία.
Η χθεσινή ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της περιφέρειας Πελοποννήσου μόνον θλίψη μπορεί να προκαλεί, ενώ εμμέσως πλην σαφώς αναδεικνύει το νέο «στριπτίζ» του περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη, σε όσα ψευδή και ανυπόστατα ανακοίνωσε χθες επιδιώκοντας να «πνίξει» αλήθειες και γεγονότα, μετά την επερώτηση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο περιφερειακό συμβούλιο Πελοποννήσου για την προοπτική έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Ο Πέτρος Τατούλης έχει καταπιεί… αμάσητο τον φάκελο του ΟΣΕ που έχει στα χέρια του από τον περασμένο Μάρτιο με ολοκληρωμένη την μελέτη, ακόμα και τα τεύχη δημοπράτησης του έργου, με το μόνο που να απομένει επί εννέα μήνες είναι να το εντάξει στο τρέχον ΕΣΠΑ, αλλά περί άλλων τυρβάζει, αναδεικνύοντας τις προ δεκαεννεαμήνου υποσχέσεις και δεσμεύσεις του ως «έπεα πτερόεντα».
Ο καταδικάζων στο θάνατο το παρόν και το μέλλον της τοπικής οικονομίας του δήμου Λουτρακίου με ανέφικτα εφευρήματα, προσπαθεί και πλανάται πλάνην οικτράν αν νομίζει ότι θα αποπροσανατολίσει την τοπική κοινωνία προτάσσοντας νέο έργο, στην περίπτωση που ο παρών φάκελος δήθεν δεν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Και πότε; Όταν ο τέως επίτροπος Μεταφορών της Ε.Ε. Γιοχάνες Χαν τον έχει ψέξει για την αδράνειά του, γιατί δεν έχει υποβάλλει αίτημα η περιφέρεια Πελοποννήσου, σύμφωνα με τον άρθρο 117 που αποτελεί κανονισμό και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων Ε-007367, χαρακτηρίζοντας το έργο δυνητικά επιλέξιμο.
Εξάλλου, ο… χαρισματικός περιφερειάρχης με τα ποικιλόχρωμα πυροτεχνήματά του, αν και ο ίδιος αυτοδιαφημίζεται με το χαρακτηριστικό «στην πρόβλεψη της Περιφερειακής αρχής να έχει έτοιμα εναλλακτικά μοντέλα χρηματοδότησης του έργου», αναδεικνύεται ανενημέρωτος για τα υπάρχοντα χρηματοδοτικά εργαλεία όπως «Επιχειρησιακά Προγράμματα του υπουργείου Ανάπτυξης στο πλαίσιο του συμφώνου εταιρικής σχέσης - Δ΄ ΕΣΠΑ ύψους € 25 δισ. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας Υποδομές - Μεταφορές - Περιβάλλον - Αειφόρος Ανάπτυξη προϋπολογισμού € 3,55 δισ., ενώ χρηματοδοτεί επιπρόσθετα τις περιφέρειες για τα ίδια έργα με άλλα € 778,5 εκατ. Η συγκεκριμένη χρηματοδότηση δίνει προτεραιότητα και προωθεί την ολοκλήρωση βασικών συγκοινωνιακών υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομους, σιδηροδρομικά δίκτυα.
Μόλις την περασμένη Πέμπτη ο βουλευτής της συγκυβέρνησης Κώστας Κόλλιας σε ερώτησή του στον υπουργό Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, πέραν του τρέχοντος ΕΣΠΑ προβάλλει και το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο για την Ελλάδα. «πακέτο Γιούνκερ» που περιλαμβάνει το δίκτυο σταθερής τροχιάς για την Βόρεια Ελλάδα, ύψους € 500 εκατ.
Επειδή είναι προφανές ότι ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης έχει μπερδευτεί και δεν θυμάται τα κατά καιρούς πυροτεχνήματα του ιδίου και των ανθρώπων του, προκειμένου να τον διευκολύνουμε του υπενθυμίζουμε τι ο ίδιος είχε πει στο περιφερειακό συμβούλιο της 20ης Μαΐου 2013:
•Έτοιμοι για ένταξη μόλις καταθέσει ο ΟΣΕ την οριστική μελέτη, η περιφέρεια Πελοποννήσου έχει εξασφαλισμένη τη χρηματοδότηση του είτε από την προγραμματική περίοδο ΕΣΠΑ 2007 - 2013, είτε από την επόμενη περίοδο ΕΣΠΑ 2014 - 2020.
•Στις 16-7-2013 η διοίκηση - περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοίνωσε το οριστικό πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου και αφού κάνει αναφορά στην γκάμα των μελετών που θα εκπονήσει ο ΟΣΕ, καταλήγει πως έχει εξασφαλίσει την απαιτούμενη χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.