Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΙ Η ΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
Η νέα τοποθέτηση-απάντηση«…με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν υπάρχουν νέα στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη προβλημάτων από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι έως την οδό Αιγαίου», καθώς και το απόσπασμα«…ότι δεν υπάρχει καμία νεώτερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μετά την 89/2014 ομόφωνη απόφαση του, η οποία ελήφθη στο πλαίσιο έγκρισης της Β2 φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ Λουτρακίου - Περαχώρας)» του τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Λουτρακίου στο ερώτημα της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, οδηγεί σε ένα βασανιστικό «στριπτίζ» «εξαπτέρυγα και παπαγαλάκια» και καταδεικνύει ότι λειτουργούν κατ’ εντολήν των οικονομικών συμφερόντων της περιοχής του Ισθμού και πολιτικών προσώπων που επιδιώκουν να καταστρέψουν την οικονομία της πόλης του Λουτρακίου.
Δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία στην νέα προσπάθεια αποπροσανατολισμού της τοπικής κοινωνίας που έχουν εξαπολύσει για να δημιουργήσουν εικονικούς φόβους, οι οποίοι στην ουσία καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα, έτσι ώστε να μπορέσουν να την παρασύρουν.
Γίνεται εμφανές, με τον πλέον κατάδηλο τρόπο, ότι όσοι κάνουν λόγο για ανατροπή του υφιστάμενου σχεδιασμού του υποβληθέντος φακέλου του ΟΣΕ στην περιφέρεια Πελοποννήσου προς ένταξη και χρηματοδότηση από το τρέχον ΕΣΠΑ, προβάλλοντας την αναγκαιότητα πρώτα της κατασκευής σταθμό στον Ισθμό και κατόπιν εισόδου του πλέον σύγχρονου παγκόσμια Μέσου Μαζικής Μεταφοράς στην οδό Αιγαίου της πόλης του Λουτρακίου.
Αν λοιπόν ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης ήταν περιφερειάρχης των πολιτών και προωθούσε την σταθεροποίηση της οικονομίας του Λουτρακίου κι όχι να την εμπόδιζε με την τακτική του, θα είχε εντάξει από τον περασμένο Μάρτιο προς ένταξη στο τρέχον ΕΣΠΑ, θα είχε εγκριθεί η χρηματοδότηση της έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου, θα είχε δημοπρατηθεί το έργο, θα είχε ανακηρυχθεί και θα είχε εγκατασταθεί ο ανάδοχος. Σημειώνεται ότι το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου είναι μόλις έξι μήνες! Κάτι που σημαίνει ότι την προσεχή Άνοιξη θα βλέπαμε τον προαστιακό στις ράγες Ισθμού - Λουτρακίου.
Έτσι, ο Πέτρος Τατούλης, αν πραγματικά ήταν περιφερειάρχης των πολιτών, θα αιτείτο προς τον ΟΣΕ να προωθηθεί άμεσα η κατασκευή του σταθμού στη διακλάδωση και στη θέση Παράδεισος-Φιλοθέη, λαμβανομένου υπόψη ότι περιλαμβάνεται στον αρχικό σχεδιασμό του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι! Αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο όλες οι μελέτες να έχουν εκπονηθεί και ολοκληρωθεί, ενώ αυτό που θα απομένει θα είναι η αδειοδότηση κατασκευής του έργου.
Με όλα όσα συμβαίνουν διαπιστώνουμε καθημερινά την πλήρη χρεοκοπία του υφιστάμενου πολιτικού συστήματος, το οποίο δεν διαθέτει όραμα και δεν είναι ικανό να διαμορφώσει συνθήκες επιβίωσης ενός τόπου και ολόκληρης της κοινωνίας του.
Ας δούμε, ωστόσο, την υπ’ αριθ. 26888/15-12-2014 χαρακτηριστική απάντηση του τμήματος Πολεοδομικών Εφαρμογών της διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας του δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγ. Θεοδώρων στο ερώτημα της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι που υποβλήθηκε στις 5-12-2014.
«Σε απάντηση του ανωτέρου σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν υπάρχουν νέα στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη προβλημάτων από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι έως την οδό Αιγαίου.
Άλλωστε, οι όποιες επιπτώσεις από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου αντιμετωπίζονται στην 170257/20-01-2014 απόφαση του υπ. Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος (Ε.Υ.ΠΕ.) για την τροποποίηση της υπ’ αριθ. 145952/7,7,2005 ΚΥΑ Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων του έργου: ″Λειτουργία της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ των: Σ.Σ. ΙΣΘΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - Σ.Σ. ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ, και β) Σ.Σ. ΠΑΤΡΑΣ - Σ.Σ. ΠΥΡΓΟΥ (με τις τοπικές παραλλαγές) - Σ.Σ. ΟΛΥΜΠΙΑΣ - Σ.Σ. ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ″ όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ως προς την κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση της οδικής γραμμής στο τμήμα Ισθμός Λουτράκι Ν. Κορινθίας.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει καμία νεώτερη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μετά την 89/2014 ομόφωνη απόφαση του, η οποία ελήφθη στο πλαίσιο έγκρισης της Β2 φάσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) Λουτρακίου – Περαχώρας, και στην οποία περιλαμβάνεται το σύνολο των χωροταξικών παρεμβάσεων στο δήμο μας και τμήμα της οποίας αναφέρεται στην έλευση, στάση και τερματισμό του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.»
Το ερώτημα της Πρωτοβουλίας Πολιτών και φορέων:
«Κύριε διευθυντά,
με αφορμή την παραφιλολογία που αναπτύσσεται από κύκλους της δημοτικής αρχής για δήθεν όχληση ή δήθεν προβλήματα που θα προκύψουν από την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στον τερματικό σταθμό της οδό Αιγαίου της πόλης του Λουτρακίου, σύμφωνα με τις τρεις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, το Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό, τη συμφωνία τις υπηρεσίας σας με τις τεχνικές υπηρεσίες του ΟΣΕ, καθώς επίσης και την ολοκληρωμένη μελέτη κατασκευής του έργου από τον ΟΣΕ όπως υποβλήθηκε στην περιφέρεια Πελοποννήσου προς ένταξη στο ΕΣΠΑ, θα θέλαμε να πληροφορήσετε την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Πόλη του Λουτρακίου (οδός Αιγαίου) αν:
●Υπάρχουν νέα επιστημονικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν αυτού του είδους τη φημολογία;
●Έχουν αλλάξει οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, που ελήφθησαν κατόπιν υποδείξεων συγκοινωνιολόγων πολεοδόμων καθηγητών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου;
●Έχει ληφθεί απόφαση να μετακινηθεί ο σταθμός του προαστιακού από τη θέση Παράδεισος-Φιλοθέη της διακλάδωσης από την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνα-Πάτρα της παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός-Λουτράκι σε άλλη θέση;»
Καλές γιορτές, Καλά Χριστούγεννα με υγεία προς όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.