Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΠΡΟΣ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ:''ΕΑΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΛΙΝ, ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ''! - VIDEO


Άσχημη τροπή πήρε η συζήτηση μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Άδωνι Γεωργιάδη και του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαδάκη στη διάρκεια της πρωινής του εκπομπής.
Ένας χαρακτηρισμός ήταν αρκετός για να ανάψουν τα αίματα. Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε τον κ. Παπαδάκη «Στάλιν» με αποτέλεσμα ο τελευταίος να εξαγριωθεί.
Όλα άρχισαν όταν ο κ. Παπαδάκης είπε στον κ. Γεωργιάδη ότι χαρακτήρισε τους ΑΝΕΛ ως ένα κόμμα «γελοίο».
Τότε ο κ. Γεωργιάδης απάντησε: «Θα μου απαγορέψετε να έχω πολιτική άποψη; Τι είστε Στάλιν;»
Ο χαρακτηρισμός αυτός, έκανε έξω φρενών τον Γιώργο Παπαδάκη.
«Σε εμένα δεν θα μιλάς έτσι! Πάρτο πίσω. Ζήτησέ μου συγνώμη. Απαιτώ να πάρεις πίσω τον χαρακτηρισμό. Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Είσαι γελοίος. Εάν εγώ είμαι Στάλιν εσύ είσαι γελοίος!» φώναζε ο παρουσιαστής.
Από την πλευρά του ο κ. Γεωργιάδης ισχυρίστηκε ότι δεν τον χαρακτήρισε Στάλιν αλλά ότι το έθεσε με ερωτηματικό.
Τότε ο κ. Παπαδάκης τού απάντησε: «Τότε με ερώτηση και εγώ. Κύριε γελοίος είστε και με αποκαλείτε Στάλιν;»
Τελικά λίγο αργότερα η παρεξήγηση λύθηκε αν και όπως είπε ο κ. Παπαδάκης εάν ψήφιζε Νέα Δημοκρατία σίγουρα δεν θα ψήφιζε τον Άδωνι.

Πηγή: newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.