Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

ΠΟΙΗΜΑ: "Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ"!

Γράφει ο Δημοσθένης Σπυρόπουλος // *


Η σιωπή της μοναξιάς

Ήταν τόσο απόλυτη η σιωπή
που με τρόμαξε.
Χτύπησα τα χέρια μου δυνατά
για να τη διώξω,
όμως αυτή φώλιασε μέσα μου
ακόμη πιο πολύ.
Αναζητούσα ένα θόρυβο,
μια φωνή ,
ένα σημάδι που να μου λέει
πως δεν είμαι μοναχός.
Φώναξα,
όμως χάθηκε
και ο αντίλαλος της φωνής μου.
Ένοιωσα πανικό.
Τρέχοντας άνοιξα το παράθυρο.
Χύμηξε μέσα η βοή της πόλης
για να πάρει τη σιωπή
και τη δική μου μοναξιά.

*Ο Δημοσθένης Σπυρόπουλος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου και ζει. Σπούδασε Φαρμακευτική στο Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας και εργάστηκε ως φαρμακοποιός. Έχει δημοσιεύσει τρεις ποιητικές συλλογές, με τους τίτλους, “Στιγμές αγάπης, συγκίνησης και στοχασμού” (2020), “Ταξιδεύοντας ανάμεσα σε αλήθειες και όνειρα” (2021) και “Άγρυπνα ποιήματα σε φιλόξενες νύχτες” (2023). Έχουν δημοσιευτεί ποιήματά του σε ηλεκτρονικά περιοδικά.

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.