Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»

Επιμέλεια: Δήμητρα Τσεπεντζή


 
Κατόπιν συνεργασίας των κ.κ. Υπουργών Παιδείας και Προστασίας του Πολίτη και Δημόσιας Τάξης, πραγματοποιούνται ημερίδες μέσω τηλεδιασκέψεων της Δ/νσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, με θέμα: «Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο».
Σήμερα, Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014, και ώρα 11.00΄, πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη τηλεδιάσκεψη που αφορούσε τα Δημοτικά Σχολεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Για τη δυνατότητα συμμετοχής ενός σχολείου στην προαναφερόμενη τηλεδιάσκεψη, ήταν απαραίτητα:
Μια συσκευή προβολής (projector) καθώς και αντίστοιχη εκτεταμένη οθόνη για την παρακολούθηση των παρουσιάσεων απ΄ όλους τους μαθητές. 
Ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής με σύνδεση στο διαδίκτυο, κατά προτίμηση με ενσύρματη σύνδεση. 
Μεγαφωνική, μικροφωνική εγκατάσταση και web camera ώστε να διευκολύνεται η επικοινωνία κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης και ο απαραίτητος χώρος για τη φιλοξενία των μαθητών.
Τα σχολεία που δεν μπορούσαν να συνδεθούν με web camera, είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν γραπτά τις ερωτήσεις τους.
Η τηλεδιάσκεψη απευθυνόταν σε μαθητές των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων.
Σε κάθε σχολική μονάδα είχε οριστεί, από το Σύλλογο Διδασκόντων, ένας υπεύθυνος για τη δράση αυτή. Είχε προηγηθεί δοκιμαστική φάση, την 24.11.2014.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης αναφέρθηκαν οι κίνδυνοι πλοήγησης των παιδιών στο διαδίκτυο και δόθηκαν οδηγίες για την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό. Οι μικροί μαθητές είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν τις ερωτήσεις τους, προφορικά μέσω δικτύου ή γραπτά και να πάρουν άμεσες απαντήσεις.
Τέλος δόθηκαν και τα στοιχεία επικοινωνίας με τη Δ/νση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η ηλεκτρονική της διεύθυνση είναι: http://www.cyberkid.gov.gr και μπορούν να την επισκεφθούν παιδιά και γονείς, για να ενημερωθούν και να παίξουν ασφαλή παιχνίδια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.