Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!

Γράφει ο Γιάννης Β. Καραπανάγος


Με ανάμεικτα συναισθήματα και μετά από τέσσερα περίπου χρόνια κοινής διαδρομής στο διαδίκτυο, ενημερώνω το αγαπημένο μου αναγνωστικό κοινό ότι θα συνεχίσουμε το ταξίδι της ενημέρωσης, της γνώσης και της πληροφόρησης με νέο ιστολόγιο. 
Το παρόν ιστολόγιο θα συνεχίσει να υπάρχει, αλλά θα φιλοξενεί αποκλειστικά άρθρα μου ή αναρτήσεις της προσωπικής μου επιλογής, καθώς και το διαδικτυακό μας ραδιόφωνο ''Περαία-Χώρα Radio News''.
Νιώθω απόλυτα ικανοποιημένος από την εκ μέρους σας επιβράβευση, με αγάπη και εμπιστοσύνη, τόσο της δικής μου προσπάθειας όσο και των συνεργατών μου, για ποιοτική ενημέρωση. 
Αυτό είναι το καλύτερο ηθικό εισόδημα για ένα προσωπικό ιστολόγιο, χωρίς διαφημίσεις, που είχε σαν αποτέλεσμα να το επισκεφτούν 1.414.000 άτομα.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς και σας προσκαλώ να επιβιβαστούμε, από σήμερα, στο νέο σκαρί που έχει το όνομα Faros News 2018 για να ταξιδέψουμε με ασφάλεια, έχοντας Φάρους στη διάθεσή μας, σε πελάγη και ωκεανούς γνώσης. 

Η νέα μας διαδικτυακή διεύθυνση:
https://farosnews2018.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.