Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΛΙΑΡΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ!


55327

«Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου κατ’ αρχήν όλους εσάς που ήρθατε εδώ απόψε, στην παρουσίαση του βιβλίου ΔΡΑΠΕΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ, ενός βιβλίου για τις σχέσεις μέσα στην ελληνική οικογένεια, την ανθρώπινη δύναμη και ξεχωριστά τη γυναικεία, καθώς και για την πορεία του καθενός προς την αυτοπραγμάτωση, την ισορροπία και την αρμονία.
Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξή σας! Θερμές ευχαριστίες προς την αξιαγάπητη Πηνελόπη του Βιβλιοπωλείου Κιβωτός, που είχε την ιδέα αυτής της παρουσίασης-γνωριμίας των «Δραπετών του ονείρου» με τους βιβλιόφιλους της Κορινθίας, προς τις εκδόσεις ΩΚΕΑΝΟΣ που πρόσφεραν μια υπέροχη στέγη στο βιβλίο, καθώς επίσης και προς τον Συναυλιακό χώρο Μαρία Δημητριάδη που μας φιλοξένησε στις όμορφες εγκαταστάσεις του.
Ευχαριστώ θερμά τον Μάριο που παρουσίασε το βιβλίο συνοπτικά αλλά ουσιαστικά και με αξιοσημείωτη οξυδέρκεια, καθώς επίσης τις υπέροχες Ευτέρπη και Αγγελική από το θεατρικό σχήμα Σταθμός στην Τέχνη, που διάβασαν-ερμήνευσαν με ευαισθησία τα αποσπάσματα που ακούσαμε.
Ευχαριστώ επίσης την οικογένειά μου, όλους τους συγγενείς μου και τους φίλους μου (μέσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται φυσικά και οι παλιοί μαθητές και μαθήτριές μου) για την αγάπη και τη συμπαράστασή τους στις προσπάθειες που καταβάλλω εδώ και κάποια χρόνια στο χώρο της ελληνικής λογοτεχνίας και γενικότερα στο χώρο του βιβλίου!
Είμαι ευγνώμων! Ελπίζω να απολαύσετε την ανάγνωση του βιβλίου και εύχομαι σε όλους μας Καλή Δύναμη στην αντιμετώπιση των δυσκολιών και Καλό Καλοκαίρι!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.