Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ… ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ…!

Του Ανδρέα Μουντζουρούλια*

Ο μεγαλύτερος κερδοσκόπος του κόσμου Τζορτζ Σόρος… αρθρογραφεί στην «Αυγή»! Ο μεγάλος αρχιτέκτονας της Νέας Τάξης, ο άνθρωπος που υποστηρίζει εδώ και χρόνια το κράτος των Σκοπίων κατά της Ελλάδας, όπου κέρδισε τη φήμη ως «ο άνθρωπος που κατέστρεψε την Τράπεζα της Αγγλίας» καταφέρνοντας να αποκομίσει κέρδος ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων κατά την κρίση του βρετανικού νομίσματος το 1992, σε άρθρο του αναφέρεται στο Brexit και το επακόλουθο μέλλον της Ευρώπης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «η ευρωπαϊκή μεταναστευτική κρίση και η αντιπαράθεση για το Brexit τροφοδότησαν η μια την άλλη»!
Το άρθρο του μεγαλοεπενδυτή Τζορτζ Σόρος για το Brexit, το οποίο είχε γραφτεί για το Project Syndicate, δημοσίευσε η… εφημερίδα της ”Αριστεράς” «Αυγή»!
Στο άρθρο του αναφέρει ότι η ΕΕ είναι μία ελαττωματική κατασκευή από την οποία όμως δεν πρέπει να παραιτηθούμε «όλοι εμείς που πιστεύουμε στις αξίες και τις αρχές της».
Μην ξεχνάμε βέβαια σε αυτό το σημείο πως για τον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και της ευρύτερης αριστεράς αποτελούσε μέχρι χθές κόκκινο πανί.
Διαβάστε το ‘αρθρο που ακολουθεί:
ΤΟ WHO IS WHO TOY GEORGE SOROS

Ο… «ανθρωπιστής» Σόρος, για τον οποίο το iThesis έχει κάνει εκτενή αφιερώματα, τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται ως ο «προστάτης» των λαθρομεταναστών και αυτό λαμβάνει χώρα με το »φιλανθρωπικό του ίδρυμα Open Society Foundation. Το ίδρυμά του δραστηριοποιείται με τα Κέντρα Αλληλεγγύης Solidarity Now, που προσφέρουν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγειονομικής περίθαλψης, νομικές συμβουλές, βοήθεια για εύρεση εργασίας και κοινωνική – ψυχολογική στήριξη.
Ο υπέρμαχος της νέας τάξης πραγμάτων, ο Τζορτζ Σόρος έχει ως στόχο την «τακτοποίηση» των λαθρομεταναστών στην Ευρώπη με σκοπό (;) να πολτοποιηθεί η εθνική συνείδηση και τα εθνικά χαρακτηριστικά των γηγενών πληθυσμών.
Στα μέσα του 2007 ο Τζ. Σόρος ίδρυσε το European Council of Foreign Affairs (ECFR), στο οποίο είναι μέλη πολλές προσωπικότητες που διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην περιοχή τη δεκαετία του ’90, όπως οι Μάρτι Αχτισάαρι, Τζουλιάνο Ντ’Αμάτο, Γιόσκα Φίσερ, Ντομινίκ Στρος-Καν κ.ά.
Επίσης έχει εμπλακεί στην υπόθεση της Ουκρανίας με τον ύπουλο ρόλο του να έχει αποκαλυφθεί από hackers.
Μερικές εβδομάδες πριν, ο Ούγγρος πρωθυπουργός Viktor Orban κατηγόρησε τον δισεκατομμυριούχο επενδυτή ότι χρηματοδοτεί ακτιβιστές που ενθαρύνουν την συνεχόμενη ροή προσφύγων που έρχονται στην ευρωπαϊκή ήπειρο από την Μέση Ανατολή, αναφέρει ο Adriel Kasonta, μέλος του διοικητικού συμβουλίου στο Central European Journal of International and Security Studies και γράφει το άρθρο του για το American Conservative.

Η ΑΥΓΗ ΦΙΛΑ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Το δυσάρεστο είναι πως η ιστορική εφημερίδα ”Αυγή” πλέον είναι φίλα προσκείμενη στην κυβέρνηση του Τσίπρα, προπαγανδίζοντας συνεχώς υπέρ του Μαξίμου, κάνοντας πολλές φορές το μαύρο-άσπρο.
Η “Αυγή” και οι “πενταροδεκάρες” του Φίλη
Η εφημερίδα «Αυγή» είχε καλύψει πλήρως τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη για τις «πενταροδεκάρες», όπως χαρακτήρισε την αύξηση του ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση τον Οκτώβριο του 2015.
Η εφημερίδα έγραφε τότε για «μέτωπο υποκρισίας» και «κροκοδείλια δάκρυα» από τους αντιδρώντες επιλέγοντας να επικεντρωθεί στις περιπτώσεις που η επιβάρυνση είναι της τάξης των 60-80 ευρώ το μήνα για τα γυμνάσια και λύκεια και 10-20 ευρώ για τα φροντιστήρια ενώ στο ίδιο το ρεπορτάζ της καταγράφονται και περιπτώσεις που η επιβάρυνση μπορεί να φτάσει και τα 170 ευρώ το μήνα ή τα 1.700 ευρώ το χρόνο.
Βέβαια πρόκειται για την ίδια εφημερίδα η οποία στο φύλλο της Τετάρτης, μια ημέρα δηλαδή μετά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για τον κλιμακωτό ΦΠΑ στην εκπαίδευση, και ενώ το θέμα ήταν πρωτοσέλιδο σε όλες τις εφημερίδες, δεν είχε ούτε μια αναφορά αποδίδωντας – στο φύλλο της Πέμπτης – την… απουσία αυτή στον «Δαίμονα του Τυπογραφείου».
550.000 ευρώ πήρε η εφημερίδα Αυγή των 700 φύλλων για διαφημίσεις από τις τράπεζες το 2015
O νέος νόμος Δραγασάκη υποχρεώνει τις τράπεζες να δώσουν στην δημοσιότητα τις διαφημιστικές τους δαπάνες προς όλα τα ΜΜΕ, οπότε έχουν πολύ ενδιαφέρον τα νούμερα των διαφημιστικών δαπανών που ήρθαν στη δημοσιότητα.
Έτσι λοιπόν τον περασμένο μήνα η λίστα με τα ποσά που δαπανήθηκαν το 2015 περιελάμβανε και κάτι αξιοπερίεργο, η εφημερίδα Αυγή, παρέλαβε από τις τράπεζες εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία σε σχέση με μία άλλη κομματική εφημερίδα. Όπως διαβάζουμε και εδώ:
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ!!
http://www.iefimerida.gr/news/265417/aygi-rizospastis-9-0-sti-diafimistiki-dapani-ton-trapezon

ΣΟΡΟΣ, ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ LEVY
Όπως διαβάζουμε στα parapolitika. gr (http://www.parapolitika.gr/article/127761/think-tank-me-sfragida-toy-soros-anoigei-tis-pyles-toy-gia-ton-alexi-tsipra) ο πρωθυπουργός είχε μιλήσει σε συνέδριο του ινστιτούτου Levy, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Σόρος. Ο Αλέξης Τσίπρας ξεκίνησε τις εμφανίσεις του στα συνέδρια του αμερικανικού ινστιτούτου στις αρχές του 2013, κατά τη διάρκεια της τετραήμερης επίσκεψης που είχε πραγματοποιήσει στην Αμερική.
Ήταν κεντρικός ομιλητής σε συνέδριο που είχε διοργανώσει το Ινστιτούτο Levy με το Πανεπιστήμιο Columbia, γεγονός που είχε καταγραφεί ως «αξιοσημείωτο» για την πρώτη στροφή του Αλ. Τσίπρα προς το διεθνές επιχειρηματικό κεφάλαιο. Λίγους μήνες αργότερα, στην Αθήνα, και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2013, ο Αλ. Τσίπρας ήταν κεντρικός ομιλητής σε συνέδριο που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Levy σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ερευνών και Πολιτικής Στρατηγικής για την Ανάπτυξη.
Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή την ζωή. Οι ”μάσκες’’ έπεσαν…
*Φοιτητής Πολιτικών Επιστημών, Blogger 

Πηγή: ithesis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.