Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΟΣ ΣΕ ΖΕΡΒΟ: ΕΙΣΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΜΗΝΥΣΩ (VIDEO)!

Πηγή: https://www.loutrakiblog.gr

Στην αρχή της τοποθέτησής του ο κ. Γιάννης Καραπανάγος εξήγησε πως έφτασαν οι 9 σύμβουλοι να ζητήσουν έκτακτο δημοτικό συμβούλιο.
Υπήρξε πρόταση από τον κ. Κοντό να γίνει συνάντηση με τον κ. Βλάχο για να μην γίνει ο πλειστηριασμός. Αυτή η πρόταση δεν έγινε αποδεκτή. Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε η πρόταση του προέδρου ότι αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει πριν τον πλειστηριασμό.
Στο πλαίσιο της σωτηρίας, της διαπραγμάτευσης και της διαβούλευσης, πρότεινα να καλέσουμε τον κ. Βλάχο μέσα στο ΔΣ της Τουριστικής. Να συζητήσουμε μήπως βρεθεί κάποια συμβιβαστική λύση. Και αυτό κατά πλειοψηφία απορρίφθηκε. Ακολούθησε έντονο φραστικό επεισόδιο για θέματα της ημερήσιας διάταξης, μεταξύ του κ. Ρουμελιώτη και εμένα.
Στη συνέχεια ο κ. Καραπανάγος εξήγησε τους λόγους της αποχώρησής του από το ΔΣ της Τουριστικής γιατί “η αξιοπρέπειά μου είναι αδιαπραγμάτευτη”, είπε.
Σύμφωνα με τον κ. Βασιλείου, επικοινώνησε μαζί σας κ.δήμαρχε και σας ζήτησε ένα χώρο να συναντηθούμε με τον κ. Βλάχο
Δήμαρχος. Κύριε Βασιλείου με πήρατε εμένα τηλέφωνο; (γέλια) γιατί ο κ. Βασιλείου μετέφερε συνεχώς σε όλους λάθος πληροφορίες βάζοντας μπουρλότο στην κυριολεξία στη συνεδρίαση..
(δυστυχώς μόνο για γέλια δεν ήταν αλλά για κλάματα. Σε τόσο σοβαρά θέματα δεν κάνουμε πλακίτσα όπως ολόσωστα παρατήρησε ο κ. Λογοθέτης)
Στη συνέχεια δέχθηκα ένα τηλεφώνημα να βρεθούμε με τους εκπροσώπους του κ. Κόμερ και γιατί όχι; συνέχισε ο κ. Καραπανάγος. Να δούμε ποιες είναι οι προτάσεις τους.΄Ετσι λοιπόν δεν έγινε καμία συναλλαγή και με κανένανσυνέχισε ο κ. Καραπανάγος
Ερχόμαστε λοιπόν τώρα στην τοποθέτηση του κ. Ζερβού και το πρόσωπό μου. ΄Ομως είπατε ότι ήμουν παρών σε μια συνάντηση με τον κ. Βλάχο. Να μου πείτε πως το γνωρίζετε, γιατί αν δεν το πείτε είστε συκοφάντης και υποτιμητής του πολιτικού πολιτισμού. Διασύρετε το όνομα και το επώνυμό μου. Και επειδή με αυτό τον τρόπο δεν αντιλαμβάνεστε πως θα μεταδώσετε στους μαθητές σας την έννοια της αξιοπρέπειας, καίτοι εκπαιδευτικός, μπορώ να σας παραδώσω μαθήματα. Σας λέω λοιπόν ότι είστε συκοφάντης και θα σας καταμηνύσω με μάρτυρες όλο το δημοτικό συμβούλιο. Πείτε λοιπόν πότε είχα εγώ συνάντηση με τον κ. Βλάχο.

Ζερβός. Ο κ. Βασιλείου το παραδέχτηκε, ότι είχατε συνάντηση με τον κ. Βλάχο

Βασιλείου. Υπάρχει μια διόρθωση, λόγω και του προχωρημένου της ηλικίας μου. Η κ. Πρωτοπαππά και ο κ. Καραπανάγος δε συναντήθηκαν με τον κ. Βλάχο

Ζερβός. Το διαψεύδετε δηλαδή

Βασιλείου. Δεν διαψεύδω, το διορθώνω……

Δημότης Γιώργος Μαρίνης. Να μηνύσετε λοιπόν τον κ. Βασιλείου κ. Καραπανάγο, όχι τον κ. Ζερβό

Καταλήγοντας ο κ. Βασιλείου, είπε ότι “αν μου έδινε λεφτά ο Βλάχος θα τα έπαιρνα….και θα έδινα και τα μισά στο Δήμο¨….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.