Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-ΡΑΫΜΟΝΔΟΥ!

Γράφει ο Ιωάννης Καραπανάγος

Η είδηση του θανάτου της αείμνηστης Άννας Ιωαννίδου- Ραϋμόνδου ήταν κυριολεκτικά κεραυνός εν αιθρία. Δεν πίστευα στα μάτια μου, όταν διάβασα στο facebοοκ, ότι αναχώρησε για τους ουρανούς, στη γειτονιά των Αγγέλων.
Την συνάντησα κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες, πριν 44 χρόνια, στη Ρόδο και στη συνέχεια γνώρισα την οικογένειά της.
Έκτοτε αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου. Με αγκάλιασε, με συμβούλευσε, με παρότρυνε και ποτέ δεν με ξέχασε. Τελευταία της τρυφερή χειρονομία το ημερολόγιο του Συνδέσμου Αγάπης, για το 2021, που μου έστειλε ταχυδρομικά και το παρέλαβα πριν λίγες ημέρες.
Στη διαδρομή μου και στην καρδιά μου κατέκτησε επάξια τον τίτλο της πνευματικής μου μητέρας. Θαύμαζα την προσφορά της στο λειτούργημα που ασκούσε με υπερηφάνεια και ζήλο.
Ως εκπαιδευτικός έδωσε βροντερό παρόν στο κοινωνικό και πολιτιστικό γίγνεσθαι της Ρόδου και όχι μόνο. Έσπειρε γνώση σε πολλές γενιές και θέρισε πνευματικούς ανθρώπους με Αρχές και Αξίες.
Ήταν και θα παραμείνει η προσωποποίηση της Πίστης, της Αγάπης, της Ανιδιοτελούς Προσφοράς, της Καλοσύνης και της Αλληλεγγύης. Ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς αλλά και πρότυπο για τις δράσεις της και τα προσωπικά της χαρακτηριστικά γνωρίσματα.
Αιωνία της η μνήμη!
Ειρήνη και Τίτα, θερμά συλλυπητήρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.