Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ!


ΒIΚΥ ΠΛΕΥΡIΤΗ

Γράφει η Βίκυ Πλευρίτη

Όνειρα. Για εκείνα τα όνειρα που κάποτε μου έλεγες πως δεν παύεις να κάνεις και μένα μου φαίνονταν περίεργο και αναρωτιόμουν «Τώρα τι μου λέει;»
Είχα ξεχάσει πώς είναι να ονειρεύομαι, βλέπεις ότι είχα ονειρευτεί σαν έφηβη και σαν παιδί, η ζωή μου το είχε καταρρίψει.
Όνειρα πραγματωμένα καταλήγοντας σε φιάσκο. Μαθήματα τα ονόμασα και έμαθα μέσα από αυτά πως τελικά δεν ήταν δικά μου όνειρα. Ήταν της μάνας μου, ήταν των στερεότυπων που η ζωή μου είχε διαμορφώσει αντιλήψεις και κουτάκια στου μυαλού μου τα κατάστιχα. Απορρέοντας συναισθήματα που έφτασε η ώρα να καταρρίψω. Να αλλάξω και να αναθεωρήσω . Μια πάλη που δεν κερδίζεται και ίσως δεν κατακτιέται ποτέ σα νίκη, παρά μόνο σα προσπάθεια.
Ξαναγεννήθηκα, ξεκίνησα να κάνω όνειρα, αυτή τη φορά ολόδικά μου, βάζοντας εμένα στο κέντρο. Την προσωπική μου εξέλιξη, τα παιδιά μου, τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου στις χαρές μου, στα άγχη μου, στις δυσκολίες μου, στις ανασφάλειες μου!
Όνειρα που ένα ένα πραγματώνονται και δοξάζω τη ζωή και το Θεό για τη επίγεια ζωή μου! Δεν καταλήγουν σε φιάσκο και η ανατροπή τους είναι διαχειρίσιμη. Αναθεωρούνται και αναπλάθονται απευθυνόμενα στο παρόν και στο τώρα. Σε ότι ανάγκη έχω στο τώρα μου.
Ακούω της ψυχής μου το τραγούδι και άλλοτε το σιγοτραγουδώ άλλοτε έστω και παράφωνα το αντιλαλώ δυνατά, το μετατρέπω σε όνειρο δίχως να φοβάμαι.
Η ζωή του καθενός μπορεί να γίνει το όνειρο του. Αρκεί να ακούει τις φωνές της ψυχής του και να βρίσκει την αποστολή του!
Μην σταματάς να ονειρεύεσαι, ξεκίνα να ονειρεύεσαι! Κάνε πράξη ότι γιομίζει τη ζωή σου, ότι φωτίζει το δρόμο σου και σε εξελίσσει σε ομορφότερο θεού πλάσμα.

Πηγή: https://lovenmore.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.