Του Δημήτρη Καραπατά*
Συγκεκριμένοι κύκλοι της δημοτικής αρχής του δημάρχου Λουτρακίου Γιώργου Γκιώνη, αλλά και ο ίδιος ο δήμαρχος παραχωρώντας συνέντευξη σε δημοσιογράφο φίλα προσκείμενο στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, πριν λίγο καιρό, σκορπούν, εν γνώση τους στην τοπική κοινωνία, ψευδείς ειδήσεις για να προκαλέσουν σύγχυση και οι πολίτες να εξεγερθούν αντιδρώντας στην έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου με καταληκτική στάση στην οδό Αιγαίου.
Τα φληναφήματα αυτά, που όζουν από δυσωδία, αφορούν των πρώτων μεν ως προς την ποιότητα του κόσμου που θα επισκέπτεται το Λουτράκι, τα δεύτερα δε, τα δήθεν προβλήματα που θα προκαλέσει ο προαστιακός, αν τερματίζει στην οδό Αιγαίου και όχι στην οδό Παπανικολάου σε χώρο κοντά στο καζίνο Λουτρακίου, όπως επιθυμούσε διακαώς το 2007 ο Γιώργος ο Γκιώνης από την ίδια θέση!
Όσον αφορά την επιβατική κίνηση που θα δώσει ώθηση στην τοπική οικονομία, χαρακτηριστική αυτής είναι η μελέτη -επαναδημοσιοποιήθηκε απόσπασμά της την Δευτέρα- που εκπονήθηκε από το μελετητικό γραφείο της On Truck Rail Systems Experts κατόπιν παραγγελίας της δημοτικής αρχής του Γιώργου Γκιώνη στην προηγούμενη θητεία του.
Τα φληναφήματα αυτά, που όζουν από δυσωδία, αφορούν των πρώτων μεν ως προς την ποιότητα του κόσμου που θα επισκέπτεται το Λουτράκι, τα δεύτερα δε, τα δήθεν προβλήματα που θα προκαλέσει ο προαστιακός, αν τερματίζει στην οδό Αιγαίου και όχι στην οδό Παπανικολάου σε χώρο κοντά στο καζίνο Λουτρακίου, όπως επιθυμούσε διακαώς το 2007 ο Γιώργος ο Γκιώνης από την ίδια θέση!
Όσον αφορά την επιβατική κίνηση που θα δώσει ώθηση στην τοπική οικονομία, χαρακτηριστική αυτής είναι η μελέτη -επαναδημοσιοποιήθηκε απόσπασμά της την Δευτέρα- που εκπονήθηκε από το μελετητικό γραφείο της On Truck Rail Systems Experts κατόπιν παραγγελίας της δημοτικής αρχής του Γιώργου Γκιώνη στην προηγούμενη θητεία του.
Κατά συνέπεια, γίνονται αντιληπτοί οι λόγοι εναντίωσης στην έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, με την σκόπιμη διασπορά κολάσιμων ψευδών ειδήσεων, προβάλλοντας και προωθώντας τον ρατσισμό και τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Η επιστολή του Γιώργου Γκιώνη
Ας θυμηθούμε πρώτα τι έλεγε στην επιστολή του ο Γιώργος Γκιώνης, για να προβληματιστούμε ποιοί άραγε είναι οι λόγοι που τον έκαναν να αλλάξει στάση και ποιοί ενδεχομένως εξυπηρετούνται και ωφελούνται μέσω αυτής;
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του δημάρχου Λουτρακίου έχει ως ακολούθως:
Σήμερα με την θετική στάση του ΟΣΕ ο οποίος λαμβάνει πλέον υπόψη του και προσαρμόζεται με την επέκταση του Νέου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου, διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
Κύριε περιφερειάρχα, η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών είναι η παράταξη που ανακίνησε το θέμα της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και συνεργάσθηκε με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε να σφυρίξει και πάλι τραίνο στην πόλη μας.
Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική υποδομή θα συμβάλλει στην τουριστική και στην οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής.
Στην κατεύθυνση αυτή εργάσθηκε αποτελεσματικά η Πρωτοβουλία Πολιτών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο έχοντας κοντά της ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους.
Από την άποψη αυτή, αν αποφασίσετε να προωθήσετε το συγκεκριμένο έργο όπως σας ζητάμε, προσθέτετε στον τόπο μας ένα σημαντικό, έργο υποδομής, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ευρύτερο συμβολισμό της κοινωνίας των πολιτών.
Είναι αυτονόητο ότι και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών και εγώ, είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με εμπιστοσύνη προς εσάς και με όραμα για τον τόπο μας για την υλοποίηση του έργου, όπως πράξαμε και στο πρόσφατο παρελθόν.
Με τιμή
Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης
Οι αντιφάσεις προθέσεων και πραγματικότητας
Μια επιστολή που βρίσκεται σε πλήρη αντίφαση με την πραγματικότητα, τότε και σήμερα, επιδεικνύοντας για ορισμένα από τα μέλη της τότε, αλλά και της νυν δημοτικής αρχής, όχι μόνον την εγκεφαλική παράκρουση που διακατείχε εκείνους και διακατέχει άλλους σήμερα, αλλά και τον εξόφθαλμο ρατσισμό που διακρίνει τους μεν και τους δε.
Προβληματική, παράλληλα, είναι και η στάση ορισμένων κατευθυνόμενων φίλα προσκείμενων και κατά παραγγελίαν κονδυλοφόρων, που αναπαραγάγουν την με ρατσιστικό περιεχόμενο κινδυνολογία -εν ήδη αφελών ρεπορτάζ- στελεχών που υποτιμούν το επίπεδο και την κοινωνική υπόσταση του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιεί το πλέον σύγχρονο μέσο μεταφοράς παγκοσμίως.
Την ίδια ώρα, τα συγκεκριμένα στελέχη με… περισσή αθωότητα αντιπροτείνουν την κατασκευή σταθμού προαστιακού στον Ισθμό και μάλιστα στη θέση Α-Β Βασιλόπουλου, σημείο, που όλως τυχαίως, επιθυμεί και προτείνει συγκεκριμένη παραφυάδα οικονομικών συμφερόντων της περιοχής.
Οικονομικά συμφέροντα που κινούνται κόντρα:
● Στην εκπονημένη και ολοκληρωμένη μελέτη που εμπεριέχεται στον πλήρη από κάθε άποψη φάκελο του ΟΣΕ για την κατασκευή του έργου.
● Στα συμπεράσματα της μελέτης της On Truck Rail Systems που είχε παραγγελθεί από τον Γιώργο Γκιώνη.
● Στις δημόσιες τοποθετήσεις των έγκριτων συγκοινωνιολόγων - πολεοδόμων καθηγητών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Υπό την επήρεια της εγκεφαλικής παράκρουσης ορισμένα από τα στελέχη της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών κάνουν λόγο για μεταφορά από τον προαναφερόμενο σταθμό του Ισθμού με άλλα μέσα στο Λουτράκι των επιβατών που υποτιμούν!..
Καθίσταται ηλίου φαεινότερο ότι μεθοδευμένα και σκόπιμα επικρατεί ο αποπροσανατολισμός και η παραπληροφόρηση έναντι της κρυστάλλινης αλήθειας, έτσι ώστε να απαξιώσουν την ωφελιμότητα έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου στο Λουτράκι, προκαλώντας αφενός σύγχυση στους πολίτες, αφετέρου να εξοβελίσουν τις επιπτώσεις από το όποιο πολιτικό κόστος σε βάρος ταγών που είναι εξόφθαλμα εκπρόσωποι εξωθεσμικών συμφερόντων με τα ανάλογα συνοδευτικά κίνητρα.
Το καταχθόνιο σχέδιο τους είναι να κατασκευασθεί κατ’ αρχάς σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου στην περιοχή Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού και μετά την πάροδο μιας περίπου δεκαετίας να κατασκευασθεί σταθμός και στο Λουτράκι! Προφασιζόμενοι τότε την πυκνή δόμηση λόγω εφαρμογής του νέου ΓΠΣ, ευελπιστούν ότι θα επιτύχουν ο καταληκτικός σταθμός του προαστιακού να δημιουργηθεί στην οδό Παπανικολάου, που όλως τυχαίως συμπίπτει να είναι πλησίον του καζίνο Λουτρακίου.
Φυσικά, κανείς από όλους αυτούς δεν ενδιαφέρεται αν από τις κατευθυνόμενες πρακτικές που υπηρετούν υπάρχουν επιπτώσεις στην λειτουργία της πόλης και της βιωσιμότητας των τοπικών επιχειρήσεων, όπως εξάλλου έχει γίνει και στο καζίνο Λουτρακίου με την εφαρμογή τριήμερης εβδομαδιαίας απασχόλησης, που στην ουσία πρόκειται για υποαπασχόληση. Δηλαδή, οι τύχες του τόπου μας είναι αφημένες στα χέρια ανθρώπων που επιδιώκουν να επιβάλλουν στην τοπική οικονομία την υποαπασχόληση, προκειμένου τα συμφέροντα που υπηρετούν να μεγιστοποιούν τον πλούτο τους.
*Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Η επιστολή του Γιώργου Γκιώνη
Ας θυμηθούμε πρώτα τι έλεγε στην επιστολή του ο Γιώργος Γκιώνης, για να προβληματιστούμε ποιοί άραγε είναι οι λόγοι που τον έκαναν να αλλάξει στάση και ποιοί ενδεχομένως εξυπηρετούνται και ωφελούνται μέσω αυτής;
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του δημάρχου Λουτρακίου έχει ως ακολούθως:
Σήμερα με την θετική στάση του ΟΣΕ ο οποίος λαμβάνει πλέον υπόψη του και προσαρμόζεται με την επέκταση του Νέου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου, διαμορφώνονται οι προϋποθέσεις να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου.
Κύριε περιφερειάρχα, η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών είναι η παράταξη που ανακίνησε το θέμα της έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και συνεργάσθηκε με τους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ, ώστε να σφυρίξει και πάλι τραίνο στην πόλη μας.
Θεωρούμε ότι η σύγχρονη σιδηροδρομική υποδομή θα συμβάλλει στην τουριστική και στην οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής.
Στην κατεύθυνση αυτή εργάσθηκε αποτελεσματικά η Πρωτοβουλία Πολιτών για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο έχοντας κοντά της ειδικευμένους συγκοινωνιολόγους.
Από την άποψη αυτή, αν αποφασίσετε να προωθήσετε το συγκεκριμένο έργο όπως σας ζητάμε, προσθέτετε στον τόπο μας ένα σημαντικό, έργο υποδομής, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ευρύτερο συμβολισμό της κοινωνίας των πολιτών.
Είναι αυτονόητο ότι και η Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών και εγώ, είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με εμπιστοσύνη προς εσάς και με όραμα για τον τόπο μας για την υλοποίηση του έργου, όπως πράξαμε και στο πρόσφατο παρελθόν.
Με τιμή
Γεώργιος Αλκ. Γκιώνης
Οι αντιφάσεις προθέσεων και πραγματικότητας
Μια επιστολή που βρίσκεται σε πλήρη αντίφαση με την πραγματικότητα, τότε και σήμερα, επιδεικνύοντας για ορισμένα από τα μέλη της τότε, αλλά και της νυν δημοτικής αρχής, όχι μόνον την εγκεφαλική παράκρουση που διακατείχε εκείνους και διακατέχει άλλους σήμερα, αλλά και τον εξόφθαλμο ρατσισμό που διακρίνει τους μεν και τους δε.
Προβληματική, παράλληλα, είναι και η στάση ορισμένων κατευθυνόμενων φίλα προσκείμενων και κατά παραγγελίαν κονδυλοφόρων, που αναπαραγάγουν την με ρατσιστικό περιεχόμενο κινδυνολογία -εν ήδη αφελών ρεπορτάζ- στελεχών που υποτιμούν το επίπεδο και την κοινωνική υπόσταση του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιεί το πλέον σύγχρονο μέσο μεταφοράς παγκοσμίως.
Την ίδια ώρα, τα συγκεκριμένα στελέχη με… περισσή αθωότητα αντιπροτείνουν την κατασκευή σταθμού προαστιακού στον Ισθμό και μάλιστα στη θέση Α-Β Βασιλόπουλου, σημείο, που όλως τυχαίως, επιθυμεί και προτείνει συγκεκριμένη παραφυάδα οικονομικών συμφερόντων της περιοχής.
Οικονομικά συμφέροντα που κινούνται κόντρα:
● Στην εκπονημένη και ολοκληρωμένη μελέτη που εμπεριέχεται στον πλήρη από κάθε άποψη φάκελο του ΟΣΕ για την κατασκευή του έργου.
● Στα συμπεράσματα της μελέτης της On Truck Rail Systems που είχε παραγγελθεί από τον Γιώργο Γκιώνη.
● Στις δημόσιες τοποθετήσεις των έγκριτων συγκοινωνιολόγων - πολεοδόμων καθηγητών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Υπό την επήρεια της εγκεφαλικής παράκρουσης ορισμένα από τα στελέχη της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών κάνουν λόγο για μεταφορά από τον προαναφερόμενο σταθμό του Ισθμού με άλλα μέσα στο Λουτράκι των επιβατών που υποτιμούν!..
Καθίσταται ηλίου φαεινότερο ότι μεθοδευμένα και σκόπιμα επικρατεί ο αποπροσανατολισμός και η παραπληροφόρηση έναντι της κρυστάλλινης αλήθειας, έτσι ώστε να απαξιώσουν την ωφελιμότητα έλευσης του προαστιακού σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου στο Λουτράκι, προκαλώντας αφενός σύγχυση στους πολίτες, αφετέρου να εξοβελίσουν τις επιπτώσεις από το όποιο πολιτικό κόστος σε βάρος ταγών που είναι εξόφθαλμα εκπρόσωποι εξωθεσμικών συμφερόντων με τα ανάλογα συνοδευτικά κίνητρα.
Το καταχθόνιο σχέδιο τους είναι να κατασκευασθεί κατ’ αρχάς σταθμός του προαστιακού σιδηροδρόμου στην περιοχή Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού και μετά την πάροδο μιας περίπου δεκαετίας να κατασκευασθεί σταθμός και στο Λουτράκι! Προφασιζόμενοι τότε την πυκνή δόμηση λόγω εφαρμογής του νέου ΓΠΣ, ευελπιστούν ότι θα επιτύχουν ο καταληκτικός σταθμός του προαστιακού να δημιουργηθεί στην οδό Παπανικολάου, που όλως τυχαίως συμπίπτει να είναι πλησίον του καζίνο Λουτρακίου.
Φυσικά, κανείς από όλους αυτούς δεν ενδιαφέρεται αν από τις κατευθυνόμενες πρακτικές που υπηρετούν υπάρχουν επιπτώσεις στην λειτουργία της πόλης και της βιωσιμότητας των τοπικών επιχειρήσεων, όπως εξάλλου έχει γίνει και στο καζίνο Λουτρακίου με την εφαρμογή τριήμερης εβδομαδιαίας απασχόλησης, που στην ουσία πρόκειται για υποαπασχόληση. Δηλαδή, οι τύχες του τόπου μας είναι αφημένες στα χέρια ανθρώπων που επιδιώκουν να επιβάλλουν στην τοπική οικονομία την υποαπασχόληση, προκειμένου τα συμφέροντα που υπηρετούν να μεγιστοποιούν τον πλούτο τους.
*Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.