Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

ΑΝΟΙΞΑΝ ΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ ΓΝΩΣΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ! (VIDEO)

Επιμέλεια Ρεπορτάζ: Γιάννης Β. Καραπανάγος
  • Ο διαχειριστής και οι συνεργάτες του παρόντος ιστολογίου αφιερώνουν το Ποίημα ''ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ'', από akida.info, στα παιδιά που αποφοίτησαν φέτος από το Δημοτικό Σχολείο Περαχώρας.
Από αριστερά: Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Σχολείων Περαχώρας κα Μαρίκα Κολλιάκου, ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας κ. Μελέτης Κατρακούλης, Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Σχολείου και Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου
Με χαρακτηριστικά γνωρίσματα τη συγκίνηση, τη νοσταλγία, τη χαρά, την αισιοδοξία, αλλά και τα όνειρα μικρών και μεγάλων, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, για την αποφοίτηση των μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας, την Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017.
Η κατάμεστη αίθουσα του νέου Πνευματικού Κέντρου Περαχώρας αποδείχτηκε μικρή για τη συγκεκριμένη γιορτή που ήταν άρτια προετοιμασμένη, άψογα συντονισμένη και τέλεια εκτελεσμένη από τον δάσκαλο κ. Γιώργο Πιθαμούδη και το λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας. 


Άσπρα καράβια συνέθεταν το σκηνικό, αφού οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης θα ταξιδέψουν σε νέους ωκεανούς γνώσεις, παρακολουθώντας τα μαθήματα του Γυμνασίου, από τη νέα σχολική περίοδο και για τα επόμενα τρία χρόνια. 

Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου κ. Μελέτης Κατρακούλης, ο Δάσκαλος κ. Γιώργος Πιθαμούδης και η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κα Μαρίκα Κολλιάκου. 


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου πρόσφερε από ένα αναμνηστικό σε όλα τα παιδιά της ΣΤ΄ Τάξης με την ευκαιρία της αποφοίτησής τους, ενώ μετά τη λήξη της εκδήλωσης οι μαθητές όλων των τάξεων απόλαυσαν τον μπουφέ που οι ίδιοι οι γονείς τους είχαν δημιουργήσει.

*Ο διαχειριστής και οι συνεργάτες του παρόντος ιστολογίου αφιερώνουν το Ποίημα ''ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ'', από akida.info, στα παιδιά που αποφοίτησαν φέτος από το Δημοτικό Σχολείο Περαχώρας και τους εύχονται καλό καλοκαίρι και καλή πρόοδο.

ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ

Σχολείο μου αγαπημένο,
σε αφήνω έχε γεια,
σε βαθιά νερά βουτάω,
την επόμενη χρονιά.

Χαιρετώ γονείς και φίλους
δάσκαλο, συμμαθητές,
κι όσους είχα στο πλευρό μου,
τις προηγούμενες χρονιές.

Πάντα θα έχω στο μυαλό μου
αυτά που έζησα εδώ
και όσα έμαθα θα βάλω
στη ζωή μου οδηγό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.