Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ!

Γράφει η Χριστίνα Σεμίδαλις*
  • Αποκλειστικά για το παρόν ιστολόγιο 
Και λέει μία παλιά ελληνική παροιμία: "εκείνον που θέλει, οι μοίρες τον οδηγούν, εκείνον που δεν θέλει τον σέρνουν." "δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω." "η δύναμή σου πέλαγος και η θέλησή μου βράχος."
Εδώ και πολλές ημέρες, δίνω μια μάχη με το θεριό. Και το θεριό δεν δαμάζεται εύκολα. Και το θεριό ξυπνάει και τινάζεται ολόρθο και ζητά να με καταπιεί. Και σκιάζομαι. 
Και ολοένα και κάνω προσευχές σαν θνητή που είμαι, να μην με χαλάσει το θεριό. 
Αγωνίζομαι. Έχω πίστη. Έχω ελπίδα. Όσο είμαι μέσα στη μάχη, ξέρω ότι τίποτα δεν έχει κριθεί, όλα παίζονται.
Και κάθε φορά που περνάει η μέρα, χαμογελάω γιατί έδωσα τη μάχη μου και έμεινα ζωντανή. Κέρδισα το στοίχημα με τον εαυτό μου και σαν κριτής κάθε πράγματος, εξομολογούμαι με αλήθεια ότι μπορεί να δυσκολευτώ αλλά θα κερδίσω τελικά.
Στην αρχή, μπαίνει η ιδέα και η απόφαση. Μετά, έρχεται η πεποίθηση, ότι αφού το κατάφεραν και άλλοι άρα θα μπορέσω κι εγώ. Στη διάρκεια του εγχειρήματος, μπαίνει η αμφιβολία. Στη διαδρομή, λόγοι πολλοί εμφανίζονται που μπορούν να με κάνουν να αποκλίνω από το στόχο μου. ΄Ομως όσο περνούν οι μέρες και γυρνάει ο καιρός, ξέρω ότι νικάω το θεριό. Και όχι, δεν είναι αυτό που θα με νικήσει. Γιατί ο άνθρωπος είναι το μεγαλύτερο θεριό στον κόσμο αυτόνε και το πιο χειρότερο. Και σαν άνθρωπος που είμαι, αποδεικνύω τη δύναμή μου με την απόφασή μου.
Η φιλοσοφία, σε αυτόν τον αγώνα δεν χωρά. Λόγια παρηγοριάς δεν γίνονται αποδεκτά. Γνωρίζω ότι μια επιπόλαια απόφαση με έκανε να ξεκινήσω. Αλλά όμως μια σοβαρότερη και πιο δύσκολη απόφαση με κάνει να πολεμήσω. ΄Αρα, είμαι πολύ πιο δυνατή από ότι φαίνομαι. Γιατί στην πράξη ο χαρακτήρας είναι αυτός που θα μετρήσει. Αν τα καταφέρω, θα έχει παίξει αποφασιαστικό ρόλο ο χαρακτήρας μου. Αν κυλήσω, τότε κοροιδεύω και εσάς και τον εαυτό μου.
Ο χαρακτήρας, έχει να κάνει στο σημείο που μεσολαβεί από την απόφαση στην παρατυπία. ΄Οσο έχω τη θέληση, τόσο μπορώ να έχω τον έλεγχο. Και ο έλεγχος είναι ότι πιο συνειδητό υπάρχει σε μία απόφαση. ΄Ομως, χωρίς πείσματα και με πλήρη συνείδηση σας αφιερώνω τούτο: "το θέλω είναι δύναμη".
Φίλες και φίλοι μου, ο καπνός είναι το θηρίο εκείνο που καταστρέφει σώμα και τσέπη. Αλλά σε πρώτη φάση να πούμε πως ότι θέλει ο άνθρωπος κάνει. ΄Ολα τα υπόλοιπα έπονται.

*Πολιτικός Επιστήμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.