Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΟΙΗΜΑ: "ΤΑ «ΦΙ» ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΜΟΥ”!

Της Ευαγγελίας Κούρτη // *


Τα «φι» του φθινοπώρου μου

Φωτός μελαγχολικού η σκιά με προσκαλεί
Του φθινοπώρου ήρεμα νερά
Στην κοίτη του ποταμού μου τα εχθρεύεσαι.
Κλεμμένα φιλιά τα φύλλα που πέφτουν
Δροσερά φωνήεντα στις άκρες των μαλλιών μου
Θροϊζουν.
Άηχοι οι φθόγγοι τους
Ελεγεία σε τόνους ώχρας
Τη φυγή σου σημάδεψαν.
Η νύχτα του γυρισμού σου πολύ μακριά
Και των αποδημητικών φλύαρο το φευγιό
Πόσο παράξενη τούτη η ώρα του λιγοστού φέγγους
Πόσο επίμονα αυτά τα «φι» του φθινοπώρου μου
Πώς με παιδεύουν…
Την αναδυομένη των κυμάτων σου ανταύγεια
Θα περιμένω
Να με χρωματίσει καλοκαίρι.

*Η Ευαγγελία Κούρτη γεννήθηκε στη Λευκάδα, όπου και κατοικεί τα τελευταία χρόνια. Είναι δημοσιογράφος και μέλος της ΕΣΗΕΑ. Ασχολείται με την ποίηση από τα παιδικά της χρόνια. Ποιήματά της δημοσιεύονται κατά καιρούς σε διάφορες ιστοσελίδες.

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.