Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ!

Γράφει η Χριστίνα Σεμίδαλις*

Και είπε ο Μακιαβέλι:"δύο τρόποι υπάρχουν για να πολεμάς:πρέπει να είσαι και αλεπού και λιοντάρι".
Καλή χρονιά με υγεία προς όλες και όλους μας. Εύχομαι από καρδιάς η καινούργια χρονιά να μας βρει όλους παρόντες και δημιουργικούς.
Εύχομαι να μπορώ να γίνω αλεπού και λιοντάρι για να καταφέρω να ξεπεράσω τα εμπόδια που στήνει η ζωή. Αλεπού, για να ανταπεξέρχομαι με μαεστρία στις κακοτοπιές και τις αναποδιές. 
Αλεπού για να είμαι εξυπνότερος από τους εχθρούς μου. Και να τους ξεφεύγω. Οι εχθροί μου είναι μόνο δύο. Πρώτα το μυαλό μου, που με τις σκέψεις που κάνει με τραβάει πίσω στην πρόοδό μου. Με συγκρατεί δεμένο με το παρελθόν μου και δεν με αφήνει να ζήσω το παρόν, ώστε να προχωρήσω στο μέλλον. 
Ο δεύτερος εχθρός μου είναι ο φόβος. Φοβάμαι να τολμήσω να κάνω το βήμα προς την πραγματοποίηση των στόχων μου. Αυτό το τόσο ισχυρό συναίσθημα, που καθηλώνει τις ορμές μου και εγκλωβίζει το όνειρά μου.
Όμως, αυτόν τον καινούργιο χρόνο, θα βάλω στόχο να γίνω λιοντάρι. Βασιλιάς και κυρίαρχος στη ζωή μου. Όσα και να μου τύχουν, ευχάριστα ή δυσάρεστα, θα προσπαθήσω να τα αντιμετωπίσω κατά πρόσωπο και με σθένος. Να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, δυστυχής και φοβισμένος, αλλά με τη χάρη, τη δύναμη και την σιγουριά του λιονταριού να βγω μπροστά στη μάχη.
Ο πόλεμος ξεκινά από μέσα μας. Μέσα μας, σιωπηλά γίνονται οι διεργασίες που μας οδηγούν στα αποτελέσματα. Και θέλουμε στον πόλεμο της ζωής, να απολαμβάνουμε μόνο καλά ή άριστα αποτελέσματα. Κάθε φορά, που ξεκινάμε ένα εγχείρημα, ήμαστε τόσο αβέβαιοι για το αποτέλεσμα. Ακροβατούμε ανάμεσα στις επιλογές μας. Εκεί, οφείλουμε να επιδείξουμε σθένος. Να πεισμώσουμε ώστε να καταφέρουμε το καλύτερο δυνατό. Τα συναισθήματά μας, όταν έρθουνε σε επαφή με την εγρήγορση του αγώνα, τότε απελευθερώνονται σε χείμαρρο. Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο γοητευτικό από το συναίσθημα της νίκης.
Και αλεπού λοιπόν, που με την εξυπνάδα της καταφέρνει να γλυτώνει. Και λιοντάρι που με το σθένος του αρχηγεύει στον κόσμο του βασιλείου του. Και να με τι τρόπο το αποτέλεσμα γίνεται άριστο.
Σε αυτήν τη νέα χρονιά, ας βάλουμε στόχο να έχουμε πολλές μάχες. Ωραίες, δίκαιες μάχες. Που θα μας δώσουν αξία και αποκατάσταση. Που θα μας φέρουν πιο κοντά στους στόχους μας. Που θα μας ξεβολέψουν από τη σκοτεινιά και θα μας βγάλουν στο φως, στην πρώτη γραμμή του αγώνα. Γιατί όλα είναι πόλεμος. Και μέσα μας και γύρω μας και στον κόσμο ολούθε.
Αγαλλιάζουμε όταν αποκαμωμένοι από τον αγώνα μας, αποτιμούμε τις ενέργειές μας. Κερδίζουμε όταν τίμια και καθαρά έχουμε κατακτήσει τους στόχους μας. Τότε περήφανοι ατενίζουμε με σιγουριά το μέλλον. Τότε, έχουμε βγει στο φως. Τότε αναγνωριζόμαστε. Γιατί κάτω από τον ήλιο όλα είναι λαμπερά και διαυγή.

*Πολιτικός Επιστήμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.