Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑ: ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ!

Η μηχανικός και μέλος του μητρώου στελεχών της ΝΔ, διατυπώνει για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της για μία ενδεχόμενη υποψηφιότητα στο νομό Κορινθίας, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι δεν έχει πάρει κανενός είδους χρίσμα.

«Δεδομένο το ενδιαφέρον μου για την Κορινθία»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στην Γ. Αθανασούλη

Εδώ και περίπου έναν χρόνο υπάρχουν δημοσιεύματα στον τύπο και αναρτήσεις στο διαδίκτυο ότι θα είστε υποψήφια βουλευτής με τη Ν.Δ. στην Κορινθία. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Αυτό που ισχύει είναι ότι με ενδιαφέρει η πολιτική. Για τον σκοπό αυτό γράφτηκα άλλωστε στο μητρώο στελεχών της Ν.Δ. και πέρασα από σειρά εσωτερικών συνεντεύξεων και ενημερώσεων προτού αναδειχθώ μαζί με άλλους ανθρώπους σε μέλος του μητρώου πολιτικών στελεχών της παράταξης. Δεν κρύβω ότι με ενδιαφέρει η πολιτική και η υποψηφιότητα μου στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Ωστόσο είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι δεν έχω κανενός είδους χρίσμα, όπως άλλωστε δεν έχει κανείς άλλος πλην των εν ενεργεία βουλευτών.

■ Τελικά είστε ή όχι από την Κορίνθια; 
Φυσικά είμαι Κορίνθια. Η σχέση μου με το νομό είναι η πλέον ισχυρή που μπορεί να υπάρξει. Οι γονείς μου εγκαταστάθηκαν εδώ πριν καν γεννηθώ. Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ έκανα φιλίες που κρατάω ακόμα, εδώ πήγα σχολείο. Αποφοίτησα από το Λύκειο Βραχατίου και αφού πέρασα στις Πανελλήνιες εξετάσεις, έφυγα για σπουδές στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Oι γονείς μου, η αδερφή μου, πολλοί φίλοι, συγγενείς και πελάτες μου βρίσκονται στην Κορινθία, γι’ αυτό ποτέ δεν σταμάτησε η καθημερινότητά μου να είναι συνυφασμένη με το νομό.

■ Ναι, αλλά γνωρίζετε τον νομό και τα προβλήματα του;
Δε χρειάζεται κάποιος να κατέλθει στον πολιτικό στίβο για να γνωρίζει τα προβλήματα του τόπου του. Αρκεί να τον αγαπάει και να ενημερώνεται συνεχώς. Άλλωστε σχεδόν τις μισές μέρες του μήνα είμαι στην Κορινθία. Να σας αναφέρω ότι αν και είχα δικαίωμα, ουδέποτε μετέφερα τα εκλογικά μου δικαιώματα στην Αθήνα, διότι η ψυχή μου και η αγωνία μου είναι η Κορινθία. Ήθελα να κρατήσω το δικαίωμα να εκλέγω για την περιοχή μου εκείνον που θεωρώ καλύτερο δήμαρχο, καλύτερο περιφερειάρχη, καλύτερο βουλευτή να μας εκπροσωπεί στη Βουλή. Βεβαίως ο νομός έχει σύνθετα προβλήματα. Αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση νομού όπου ανθούν κλάδοι που δύσκολα συνυπάρχουν σε μια περιοχή ταυτόχρονα, όπως γεωργία, βιομηχανία και τουρισμό. Δεν θα δηλώσω μεγαλόστομα ότι γνωρίζω σε βάθος το κάθε ένα πρόβλημα του νομού και πως διαθέτω την αντίστοιχη λύση, αλλά έχω ολοκληρωμένη άποψη για πολλά εξ αυτών.

■ Στην περίπτωση που είστε υποψήφια, γιατί κάποιος να ψηφίσει εσάς και όχι έναν τοπικό παράγοντα;
Ο ψηφοφόρος πάνω από την κάλπη θα «σταυρώσει» εκείνους που τον έχουν πείσει ότι μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα από τους υπόλοιπους. Κατά την άποψή μου, αυτό δεν έχει να κάνει με το αν ο υποψήφιος είναι βουλευτής, τοπικός παράγοντας, στέλεχος του μητρώου ή κάποιου είδους διασημότητα. Εφόσον είμαι υποψήφια, αυτό που πρωτίστως με ενδιαφέρει είναι να πείσω ότι έχω την τιμιότητα, την ικανότητα και την αποτελεσματικότητα να εκπροσωπήσω άξια τον κάθε ψηφοφόρο της Κορινθίας που θα με τιμήσει ως επιλογή του.

■ Εάν είστε υποψήφια, γιατί να σας προτιμήσει ο Κορίνθιος ψηφοφόρος;
Κυρία Αθανασούλη, έχω αφιερώσει έως τώρα όλη μου τη ζωή στη δουλειά μου και την οικογένειά μου, έχοντας κρατήσει μέχρι πρόσφατα το κομμάτι της πολιτικής στο επίπεδο της ενημέρωσης, καθώς είχα πάντα το ‘μικρόβιο’ αν θέλετε. Αποφάσισα πως είναι η κατάλληλη χρονική συγκυρία για να βγω μπροστά. Κατάλληλη τόσο για μένα όσο και για το κόμμα που παραδοσιακά στηρίζω από 18 χρόνων, μέσω της ευκαιρίας που έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανθρώπους χωρίς κομματικό παρελθόν για να δραστηριοποιηθούν στην πολιτική.
Όπως έχω τονίσει και στο παρελθόν, ζω από τη δουλειά μου. Δεν έρχομαι στην πολιτική για να ζήσω από αυτήν. Αυτή η μη εξαρτημένη σχέση με την πολιτική, μου δίνει τη δύναμη να έχω καθαρές θέσεις, απόψεις, αξίες που δεν έχω ανάγκη να αλλοιώσω και να διαμορφώσω κατά το δοκούν ώστε να γίνω αρεστή. Αν με εμπιστευτεί αρχικά το κόμμα με τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο και στη συνέχεια ο Κορινθιακός λαός με την ψήφο του, αυτό που μπορώ να βεβαιώσω είναι ότι θα συγκρουστώ για το κοινό συμφέρον της χώρας και του τόπου μου και όχι για το προσωπικό μου συμφέρον. Μπορώ να το κάνω γιατί δεν έχω συμφέροντα να με δένουν, ούτε σχέση επιβίωσης μέσω των προνομίων και της εξουσίας που δίνει μια θέση στα βουλευτικά έδρανα. Έχω κερδίσει με σκληρή δουλειά μια αξιοπρεπή ζωή για να μην με συγκινούν τα παραπάνω.

■ Σας χρεώνουν ότι μιλάτε για γενικά προβλήματα στις αναρτήσεις και τα άρθρα σας και όχι για τα προβλήματα του νομού. Τι απαντάτε;
Καταρχάς ας ξεκινήσουμε από το ότι όντως αρθρογραφώ και κάνω αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολιτικού περιεχομένου, σε αντίθεση με εκείνους που ασκούν κριτική για τη θεματολογία που επιλέγω. Έχω το θάρρος της γνώμης μου και τη λέω δημόσια, με κίνδυνο να απομακρύνω όσους διαφωνούν. Αυτό είναι το τίμημα του να μιλάω όχι γενικά, αλλά πολύ συγκεκριμένα και με άποψη, και το πράττω συνειδητά γιατί δε θέλω να κοροϊδέψω τους πολίτες της Κορίνθου για το τι πρεσβεύω.
Για να επανέλθω στην ερώτησή σας, έχω αρθρογραφήσει για θέματα πολιτικής ατζέντας που επηρρεάζουν τη χώρα. Και η Κόρινθος όμως μέρος της χώρας είναι. Για παράδειγμα, ο τρόπος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια δεν ενδιαφέρει τα παιδιά της Κορινθίας που δίνουν Πανελλήνιες, για να βιώσουν μετά το σοκ της κατάντιας των εγκαταστάσεων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων; Δεν αφορά και όλους τους γονείς που αιμορραγούν οικονομικά και αγχώνονται για ένα καλύτερο μέλλον για εκείνα; Οι άκαρπες προσπάθειες για εισαγωγή δραστικών μεταρρυθμίσεων δεν αφορά τον κάθε Κορίνθιο πολίτη που μπορεί να ταλαιπωρηθεί σε μια δημόσια υπηρεσία, όχι γιατί θα φταίει απαραίτητα ο υπάλληλος αλλά γιατί είναι τέτοια η γραφειοκρατική διαδικασία που θα χάσει μία ή και περισσότερες μέρες από την εργασία του; Όσα θέματα έχω θίξει, καίνε τον κάθε πολίτη της Κορίνθου πολύ περισσότερο απ’ όσο πιστεύουν όσοι θεωρούν πως πρέπει να μιλήσω αποκλειστικά για τα θέματα του Νομού. Για τα θέματα του Νομού έχω θέσεις και όσοι με συναναστρέφονται το ξέρουν γιατί τις αναπτύσσω έτσι κι αλλιώς.

■ Πιστεύετε πως γενικότερα υπάρχει κόσμος που σας αντιμετωπίζει με καχυποψία;
Από τις συζητήσεις που κάνω δεν έχω διακρίνει κάτι τέτοιο στοχευμένα προς το πρόσωπό μου από πολίτες. Υπάρχει μόνο μια μικρή μερίδα ανθρώπων οι οποίοι πράγματι με αντιμετωπίζουν επιθετικά, μιλώντας για αλεξιπτωτιστές της πολιτικής. Δεν προσγειώθηκα στον ιδιωτικό χώρο κανενός, μπήκα στην πολιτική μέσω της πόρτας που άνοιξε ο Πρόεδρος σε νέους ανθρώπους χωρίς κομματικό παρελθόν. Αν κάποιοι θεωρούν πως είμαι φυτευτή, ουσιαστικά διαφωνούν ευθέως με τον Πρόεδρο του κόμματος που υποτίθεται ότι στηρίζουν. Ακολούθησα μια διαδικασία αν μη τι άλλο αξιοκρατική πριν αναδειχθώ σε πολιτικό στέλεχος του κόμματος.
Σε κάθε περίπτωση, προέχει η ενότητα της παράταξης να μπει πάνω από προσωπικά οφέλη. Σε ό,τι με αφορά, έχω επιλέξει να μη σηκώνω το γάντι σε επιθέσεις προς το πρόσωπό μου ακόμα και μέσα σε συνελεύσεις οργάνων του κόμματος, διότι προτάσσω την ενότητα. Αυτό ίσως εκλαμβάνεται σαν αδυναμία. Έχω αντίληψη και γνώση των επιθέσεων, και παραμένω σιωπηρή από επιλογή και όχι από αδυναμία, γιατί όπως σας είπα η ενότητα δεν πρέπει να διαρραγεί.

■ Σε τί πιστεύετε ότι διαφέρετε;
Κατεβαίνω στην πολιτική διεκδικώντας το χρίσμα με μια διαφορετική παρουσία που ίσως ξενίζει. Με ενδιαφέρει μια άλλου είδους άσκηση πολιτικής. Δε μιλάω ως «επαγγελματίας» πολιτικός, παίρνω θέσεις, μιλάω σε συγκεντρώσεις με τους πολίτες του νομού. Ακούω ενίοτε ως αντεπιχείρημα ότι δεν πάω σε αρκετές λιτανείες, εκδηλώσεις, ακόμη και κηδείες. Η πραγματικότητα είναι πως δεν πηγαίνω σε κηδείες ανθρώπων που δεν γνωρίζω. Δε δέχομαι να εκμεταλλευτώ τον πόνο των συγγενών και φίλων για προσωπικό όφελος. Επίσης είμαι βαθύτατα θρησκευόμενη, αλλά η εκκλησία δεν είναι για εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος προς άγραν μερικών ψήφων. Πηγαίνω στις γιορτές που πάντα συμμετείχα. Για τις υπόλοιπες κοινωνικές εκδηλώσεις, προσπαθώ και θέλω να ανταποκρίνομαι όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μου το επιτρέπουν. Και εφόσον συμμετέχω και εκλεγώ, θα συνεχίσω να προτιμώ την ουσία από το φαίνεσθαι. Πιστεύω πως η νέα αυτή προσπάθεια θα βρει υποστηριχτές, κυρίως ανθρώπους που μέχρι σήμερα είχαν γυρίσει την πλάτη στην πολιτική.

■ Ποια είναι τα επόμενά σας βήματα για το επερχόμενο καλοκαίρι;
Θα συνεχίσω να έχω γραπτή και φυσική παρουσία όσο περισσότερο μπορώ. Θα επιδιώκω να είμαι πάντα μια φωνή της λογικής και μια παρουσία που ενδιαφέρεται για τον τόπο της και τη χώρα της. Τώρα το καλοκαίρι θα έχω περισσότερο χρόνο και θα με βλέπετε ακόμη συχνότερα.

Πηγή: https://gnomipoliton.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.