Ολοκληρώθηκε ο Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός «Bravo Schools», «Δημιουργούμε έναν καλύτερο κόσμο» με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, που αναπτύσσεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (Φ.14/ΕΑ/163317/168423/Δ1). Η διαδικασία αξιολόγησης των καλών πρακτικών των σχολείων από όλη τη χώρα ολοκληρώθηκε και μέσα απ’ αυτήν τη διαδικασία, αναδείχτηκαν οι καλύτερες δράσεις ανά Στόχο.
Η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας με το Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων «Τίποτα δεν πάει χαμένο: Ανακύκλωση – Κομποστοποίηση – Προστασία Περιβάλλοντος» αναδείχτηκε ως «Καλύτερη Εκπαιδευτική Προσέγγιση» στον «Στόχο 11: Βιώσιμες Πόλεις & Κοινότητες» ανάμεσα σε συμμετοχές περισσοτέρων από 200 σχολείων από όλη την Ελλάδα.
Η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Περαχώρας με το Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων «Τίποτα δεν πάει χαμένο: Ανακύκλωση – Κομποστοποίηση – Προστασία Περιβάλλοντος» αναδείχτηκε ως «Καλύτερη Εκπαιδευτική Προσέγγιση» στον «Στόχο 11: Βιώσιμες Πόλεις & Κοινότητες» ανάμεσα σε συμμετοχές περισσοτέρων από 200 σχολείων από όλη την Ελλάδα.
Επίσης, το Δημοτικό Σχολείο Περαχώρας αναδείχθηκε ως Πρεσβευτής των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης και μέλος στο Δίκτυο Σχολείων του QNF SDGs School Club (Sustainable Development Goals School Club).
Τις διακρίσεις για τις καλύτερες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στους 17 Παγκόσμιους Στόχους και τις τελικές βραβεύσεις μπορείτε να δείτε εδώ.
To Bravo Schools αποτελεί μια Πρωτοβουλία όπου οι Ενεργοί Πολίτες του αύριο μάς παρουσιάζουν τις δικές τους προτάσεις για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, μέσα από τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που έχουν αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Υλοποιείται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού υλικού «Το Μεγαλύτερο Μάθημα του Κόσμου», το οποίο αναπτύσσει το εκπαιδευτικό τμήμα του QualityNet Foundation στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το World Largest Lesson, την Unicef και την Unesco.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.