Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

ΟΤΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΔΙΟΓΕΝΗ...

Μέγας Αλέξανδρος & Διογένης  λιαζόται στον ήλιο
Τον πλησιάζει ο Αλέξανδρος και του λέγει “Είμαι ο Βασιλεύς Αλέξανδρος”.
Ο Διογένης ατάραχος απαντά “Και γώ είμαι ο Διογένης ο Κύων”.
Ο Μέγας Αλέξανδρος απορεί και του λέγει “Δεν με φοβάσαι;”
Ο Διογένης απαντάει “Και τι είσαι; Καλό ή κακό”.
Αντί να απαντήσει ο Αλέξανδρος τον ερωτεί εκ νέου “Τι χάρη θες να σου κάνω;”
Και ο Διογένης ξανά με λογοπαίγνιο απαντά “Αποσκότησων με”. Βγάλε με δηλαδή από το σκότος, την λήθη, και δείξε μου την αλήθεια.
Με το έξυπνο λογοπαίγνιο του Διογένη, η απάντησή του μπορεί και να εννοηθεί έως “Σταμάτα να μου κρύβεις τον ήλιο”, καθώς οι κυνικοί πίστευαν πώς η ευτυχία του ανθρώπου βρίσκεται στη λιτότητα, στη ζεστασιά του ήλιου και δεν ζητεί τίποτα από τα υλικά πλούτη.
Μόλις το άκουσε αυτό ο Αλέξανδρος είπε το περίφημο:Εάν δεν ήμουν Αλέξανδρος, θα ήθελα να ήμουν Διογένης”

Πηγή:https://ourvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.