Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

ΠΟΙΗΜΑ: "ΟΧΤΩ ΜΗΝΕΣ"!

Tης Μαρίας Σκαμπαρδώνη//


Οχτώ μήνες

Οχτώ μήνες που δε σε έχω δει,
ψυχική ταραχή, απόλυτη σιωπή.
Για εμένα κάθε λεπτό μακριά σου είναι θάνατος,
τα λουλούδια όλα μαράθηκαν, οι τοίχοι του σπιτιού πάλιωσαν.
Οχτώ μήνες που δε σε έχω αντικρίσει,
μέρες ανούσιες, συνηθισμένες, από Ανατολή μέχρι και Δύση.
Φωτογραφίες που κρατάνε ζωντανή τη μορφή σου,
μου μιλάς μέσα από αυτές, ακόμα και μέσα από τη σιωπή σου.
Οχτώ μήνες που είμαι μακριά σου,
τροχίζοντας αποστάσεις για να βρεθώ κοντά σου.
Το μεγαλείο της Αγάπης πάντοτε θα φαίνεται,
σε αυτό που εσύ στερείσαι, όχι σε αυτό που υπολείπεται.
Η απουσία σου σκληρή και ανηλεής,
τσακίζοντας την καρδιά μου σε βράχια σκληρά.
Απαλή γίνε ξανά σα χάδι κοριτσιού,
σαν κύμα που απαλά χτυπάει στην ακτή.
Οχτώ μήνες μακριά σου,
όλα τα αντικείμενα στο σπίτι σε ζητάνε.
Το κάδρο, το τραπέζι και το βάζο
μέσα στην αφωνία τους, ουρλιάζουν πως σε αγαπάνε.

Οχτώ μήνες μακριά σου,
ποτέ η απώλεια δεν ξεπερνιέται.
Είτε στον κόσμο των ζωντανών, είτε των νεκρών,
αυτός που αγαπάς δε λησμονιέται…

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.