Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

''ΣΙΩΠΗΛΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ''!

Γράφει η Άννα Γεωργίου! 


Όσο και να φυσάει ο άνεμος εγώ είμαι εδώ..
Σου κρατάω το χέρι, δεν σε αφήνω
Μην με αφήσεις εσύ, μείνε μαζί μου
Όσο και να μαυρίζει ο ουρανός εγώ θα παραμένω δίπλα σου,
Ακόμα και αν η μπόρα πλησιάζει εγώ θα είμαι δίπλα σου και θα σου κρατάω το χέρι
Σε κοιτάζω φοβούμενη μην χαθείς μέσα στον σκούρο καιρό
Μένω εδώ, είμαι εδώ δίπλα σου και σου κρατάω το χέρι δεν σε αφήνω
Θα γίνω ο ήλιος σου, η ελπίδα σου, το στήριγμα σου
Μόνο μην με αφήσεις μείνε δίπλα μου σταθερή και δυνατή
Άσε εμένα να πονέσω να κλάψω μόνο μείνε δίπλα μου, μην με αφήσεις…
Πάντα δίπλα σου φορώντας στο πρόσωπο μου την μάσκα του χαμόγελου.. 
Για την φίλη μου Γιώτα

Πηγή: http://universe-pathways.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.