Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΩ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;

(Ανοιχτή επιστολή προς τον Αντώνη Σαμαρά)
Αγαπητέ κύριε Αντώνη,
Ξέρω ότι δεν είστε φίλος των ερωτήσεων, κοινοβουλευτικών ή άλλου τύπου. Δεν πατάτε στη Βουλή και εδώ που τα λέμε καλά κάνετε. Γιατί να κάθεστε να ακούτε το μακρύ και το κοντό του καθενού;
Εσείς κάνετε τη δουλίτσα σας και στα τέτοια σας αν αυτή η δουλίτσα αρέσει στις άλλες δημοκρατικές δυνάμεις (εντάξει, άμα είστε στις καλές σας έχω καταλάβει ότι παίρνετε κανένα τηλέφωνο τον Βαγγέλη. Ούτως ή άλλως όμως ο Βαγγέλης δεν ακούει, μιλάει ο ίδιος κατά τη διάρκεια του τηλεφώνου, οπότε πάλι καλυμμένος είστε από άποψη μυστικότητας της δράσης σας).
Γνωρίζω λοιπόν ότι δεν είστε άνθρωπος των απαντήσεων. Έλα μου όμως που εμείς οι Έλληνες είμεθα άνθρωποι των ερωτήσεων… Μας τρώει ένα σαράκι, μια αναρώτηση, ένα δεν ξέρω γω τι. Κοιμόμαστε και χιλιάδες ερωτήσεις αναβλύζουν από το υποσυνείδητό μας: Ποιοι άραγε μας ψεκάζουν και με τι ουσία; (Ότι ψεκαζόμεθα -τουλάχιστον όσοι είμεθα στο facebook- το έχουμε πια σίγουρο). Ποια είναι η πιο ωραία, ώστε σε συνδυασμό με τις Καρυάτιδες να προσελκύσει τουρίστας, η Κεφαλογιάννη ή η Βοσκοπούλου; Είναι το ΝΕΡΙΤ εβραϊκό όνομα; Και πώς άραγε να λέγανε τα εβραϊκά κοράσια πριν ιδρυθεί η ΝΕΡΙΤ, ΕΡΤ; Πόσο φίνα περνάει ο Καραμανλής στη Ραφήνα; Να μην επεκταθώ, μπήκατε στο νόημα. Έχουμε προβληματισμούς βαθυστόχαστους και σύνθετους.
Εγώ, παρά το γεγονός ότι, όπως όλοι οι φαν μου γνωρίζουν, τυγχάνω ακόμα πιο βαθυστόχαστη, δεν θα σας ταλαιπωρήσω με τόσο σύνθετα ερωτήματα. Θα είμαι πιο πρακτική. Θα ρωτήσω απλά ότι θα ήθελε να ρωτήσει κάθε νούμερο και δεν τολμά: Εμένα γιατί δεν με κάνατε υπουργό; Θα αναγκαστώ να παραμερίσω προς το παρόν τη βαθιά μου μετριοφροσύνη για να απαριθμήσω τα συγκριτικά μου πλεονεκτήματα σε σχέση με αυτούς που υπουργοποιήσατε ώστε να γίνει αντιληπτή η θέση μου: 
1) Είμαι κι εγώ μια όμορφη και άνεργη κοπέλα σαν την Άντζελα Γκερέκου. Γιατί να μη δικαιούμαι κι εγώ μια θέση εργασίας; Μη με ρωτήσετε τι να την κάνεις τη φιλόσοφερ στο υπουργείο, γιατί θα σας ρωτήσω τι να τον κάνεις τον Χρήστο τον Παπουτσή στη Παγκόσμια Τράπεζα και θα μπλέξουμε σε αδιέξοδες συζητήσεις. 
2) Είμαι κι εγώ αερολόγος και γαϊδούρα σαν τον Αργύρη τον Ντινόπουλο. Εχω θητεύσει επίσης ως πολεμική ανταποκρίτρια από το σπίτι μου στο οποίο ύψωσα κάποτε και την ελβετική σημαία. Με τη διαφορά ότι εμένα στο σπίτι μου γινόταν πραγματικός πόλεμος (ειδικά όταν ο πατερούλης χάρισε τα κοσμήματα της μάνατζερ στη Ρωσίδα νο 234). 
3) Έχω κι εγώ οικογένεια που φοροδιαφεύγει σαν τον Γιακουμάτο. Όλα τα φακελάκια της μάνατζερ είναι κατάμαυρα. Είμαι επίσης φλύαρη σαν την Παπακώστα, αν και όχι τόσο ανόητη. Λέω πάντως ότι περάσει απ΄ την κούτρα μου. Εκνευρίζω πολλούς ακριβώς όπως εκείνη. Όταν βγαίνει στην τηλεόραση όλοι οι χριστιανοί ορθόδοξοι λένε «Για τ΄ όνομα του θεού, ας τη μαζέψει κάποιος.» Εγώ έχω πιο μεγάλη γκάμα: έχω εκνευρίσει και βουδιστή. 
4) Μιλάω κι εγώ έξω απ' τα δόντια σαν τη κυρία Βούλτεψη. Αυτή είπε εθελόδουλο τον Γκίκα κι εγώ μουνόδουλο τον μπαμπάκα μου. Μετά κι αυτή το μάζεψε γιατί εσείς βάλατε τον Γκίκα στην κυβέρνηση κι εγώ το μάζεψα γιατί δεν έβαζε ο πατήρ το χέρι στην τσέπη. 
5) Έχω λιγότερους ηθικούς φραγμούς και από τον Λοβέρδο: Ορίστε, να, τόσα χρόνια σας έβριζα και τώρα σας την πέφτω να με υπουργοποιήσετε. Αφήστε που μπορώ να διαλύσω εξίσου αποτελεσματικά μ΄ αυτόν το ελληνικό πανεπιστήμιο. (Και το ξένο, άμα προκύψουν λόγοι εθνικού συμφέροντος…). 
6) Είμαι κι εγώ παιδί δικτυωμένου γονιού σαν τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Απορώ μάλιστα γιατί ο νεποτισμός δεν δούλεψε στη δική μου περίπτωση. Βέβαια η δική μου η μάνατζερ είναι λιγότερο ΠΑΣΟΚ από όσο είναι Ν.Δ. ο μπαμπάς του Μίλτου. Αλλά από την άλλη εγώ θα κρατάω και τα προσχήματα. Αποκλείεται να ακούσετε από το δικό μου στόμα ατάκα του τύπου «Ακόμα δεν έχουν φύγει όλα τα σύννεφα από τον ουρανό» (μάλλον τον ρώτησαν τον Μίλτο να κάνει δήλωση για την ελληνική οικονομία ενώ αυτός είχε κατά νου αν θα πάει τελικά το ΣΚ για ιστιοπλοΐα. Δεν εξηγείται αλλιώς…). 

Πηγή: http://www.protagon.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.