Για τους κατοίκους της Σαντορίνης το όνομα «Μελιτίνι» παραπέμπει στο παραδοσιακό γλυκό που σερβίρεται το Πάσχα, μετά την Ανάσταση. Ένα μείγμα ζύμης με ζάχαρη, τυρί, μαστίχα και βούτυρο.
Είναι, όμως, και το όνομα που επέλεξαν δύο νέοι Έλληνες για το παραδοσιακό καφενείο που άνοιξαν στο νησί. Ήθελαν κάτι που να παραπέμπει στην ελληνική παράδοση.
Για τον Παντελή Χατζηκωνσταντή και τον Τάκη Δρόσο, το ταξίδι από την Αθήνα έως τη Σαντορίνη ήταν κάτι παραπάνω από μια θερινή απόδραση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Έγινε ένα ταξίδι φυγής από το πνιγηρό περιβάλλον της Αθήνας της κρίσης και σηματοδότησε το άνοιγμα των φτερών τους σε ένα επιχειρηματικό πεδίο άγνωστο -μέχρι εκείνη τη στιγμή- γι' αυτούς.
Οι δύο νέοι γνωρίζονται από το πανεπιστήμιο και έτσι δεν χρειάστηκε να περάσουν μεταξύ τους το στάδιο της προσαρμογής. Όταν ο Παντελής παράτησε τη δουλειά του στην τράπεζα, η απόφαση είχε ληφθεί: έφυγαν για την Οία με σκοπό να ανοίξουν το πρώτο παραδοσιακό καφενείο που θα προσφέρει μόνο ελληνικά προϊόντα -τα ξένα απαγορεύονται διά ροπάλου. Να σκεφτεί κανείς πως στον κατάλογό τους δεν έχουν καν την κλασική... Coca-Cola.
Τη στιγμή που δεν μπορούσαν να βρουν καμία προοπτική στην πρωτεύουσα και σε αντίθεση με τους περισσότερους συνομηλίκους τους που επιδιώκουν μια σταθερή δουλειά, εκείνοι ανοίχτηκαν στην περιπέτεια.
Αν και διάλεξαν ένα κοσμοπολίτικο νησί που προσελκύει χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, ο δικός τους στόχος ήταν να... τραβήξουν τους Έλληνες. Όπως λένε και οι ίδιοι στο Greek Reporter, οι περισσότεροι ξένοι συνήθως αναζητούν σε ένα νησί κάτι πιο χλιδάτο και πιο ευρωπαϊκό. Το δικό τους καφενείο επιθυμούν να ακολουθήσει πιστά την παράδοση, προσφέροντας ντόπια προϊόντα.
Είναι, όμως, και το όνομα που επέλεξαν δύο νέοι Έλληνες για το παραδοσιακό καφενείο που άνοιξαν στο νησί. Ήθελαν κάτι που να παραπέμπει στην ελληνική παράδοση.
Για τον Παντελή Χατζηκωνσταντή και τον Τάκη Δρόσο, το ταξίδι από την Αθήνα έως τη Σαντορίνη ήταν κάτι παραπάνω από μια θερινή απόδραση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Έγινε ένα ταξίδι φυγής από το πνιγηρό περιβάλλον της Αθήνας της κρίσης και σηματοδότησε το άνοιγμα των φτερών τους σε ένα επιχειρηματικό πεδίο άγνωστο -μέχρι εκείνη τη στιγμή- γι' αυτούς.
Οι δύο νέοι γνωρίζονται από το πανεπιστήμιο και έτσι δεν χρειάστηκε να περάσουν μεταξύ τους το στάδιο της προσαρμογής. Όταν ο Παντελής παράτησε τη δουλειά του στην τράπεζα, η απόφαση είχε ληφθεί: έφυγαν για την Οία με σκοπό να ανοίξουν το πρώτο παραδοσιακό καφενείο που θα προσφέρει μόνο ελληνικά προϊόντα -τα ξένα απαγορεύονται διά ροπάλου. Να σκεφτεί κανείς πως στον κατάλογό τους δεν έχουν καν την κλασική... Coca-Cola.
Αν και διάλεξαν ένα κοσμοπολίτικο νησί που προσελκύει χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, ο δικός τους στόχος ήταν να... τραβήξουν τους Έλληνες. Όπως λένε και οι ίδιοι στο Greek Reporter, οι περισσότεροι ξένοι συνήθως αναζητούν σε ένα νησί κάτι πιο χλιδάτο και πιο ευρωπαϊκό. Το δικό τους καφενείο επιθυμούν να ακολουθήσει πιστά την παράδοση, προσφέροντας ντόπια προϊόντα.
Η επιλογή της Σαντορίνης δεν ήταν τυχαία, καθώς θεωρούσαν πως είναι το ιδανικό μέρος για να λειτουργήσει με επιτυχία το σχέδιό τους. «Η Σαντορίνη είναι μια διαφορετική Ελλάδα. Η ζωή είναι εύκολη στο νησί. Μπορείς να δουλέψεις επί ώρες δίχως να νιώσεις κούραση. Δεν έχει τον γιγαντισμό της Αθήνας», λέει ο Τάκης.
Όσο για το οικονομικό ρίσκο, το αποδέχονται, ξέρουν πως υφίσταται, αλλά πιστεύουν πως θα τα καταφέρουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.