Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

ΕΡΩΤΑΣ!

Γράφει: Χριστιάνα Γερμανού*

Έρωτας, ή έρως κατά το αρχαιότερο. Και ποιά είναι η ουσία του, αναρωτιέμαι. Ποιές είναι οι μορφές του; Ο μικρός Θεός, ο νικητής των πάντων, ο σύντροφος, η δύναμη της ζωής· η έλξη των θνητών κι η θεϊκή αγάπη μαζί! Συναίσθημα συναρπαστικό!

"Έρως ανίκατε μάχαν..." κατά τον Σοφοκλή στην "Αντιγόνη". 
'Ερως, ο φτερωτός Θεός, γιός της Θεάς Αφροδίτης. 
Έρως, ο σύντροφος της Ψυχής. 
Έρως, ένστικτο της ζωής, κατά τον Φρόϋντ, η εναντίωση μας στον Θάνατο. 
Έντονος, συναρπαστικός, εφήμερος! Γνωρίζω πολύ καλά ότι οι περισσότεροι όταν ακούνε "έρωτας" σκέφτονται αμέσως την στενή ερωτική σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων. Αυτήν δηλαδή την σχέση όπου εξιδανικεύω τον άλλο, κι ερωτεύομαι την εικόνα που έχω επιλέξει να βλέπω. Την σχέση μέσα από την οποία μπορώ να εξυψωθώ και να εξυψώσω. Όμορφο, δεν λέω, για όσο κρατήσει όμως ως ιδανικό! Εκτός κι αν στο μεταξύ απογυμνωθούμε, απομυθοποιηθούμε κι αγαπηθούμε! Τότε ναι, το εφήμερο μπορεί να γίνει αιώνιο! 
Για μένα όμως δεν είναι κυρίως αυτό ο έρωτας· για μένα είναι η δύναμη της ζωής ολόκληρης, είναι η κινητήριος δύναμη μέσα μου. Είναι η μικρή χαραμάδα στην αθανασία, αφού μόνο αυτό έχω ως θνητή. Επιλέγω να συναντώ τον έρωτα κάθε μέρα μέσα μου, στην ανάγκη μου για ζωή, για δημιουργία, για ομορφιά, για καλαισθησία, για γέννηση νέων πραγμάτων κι ιδεών. Συναντώ τον έρωτα στον ήλιο που λάμπει και με γεμίζει ενέργεια, και στον θαυμασμό που νιώθω για την φύση κι όλα της τα έργα. Συναντώ τον έρωτα σε κάθε μου κίνηση που σηματοδοτεί την ζωή και την διαιώνισή της γιατί είναι το ένστικτο που με οδηγεί· το κίνητρο μου για να είμαι δραστήρια, υγιής ψυχικά και να κινούμαι στην ζωή μου με νόημα και σκοπό! 
Έτσι λοιπόν φτάνω στο συμπέρασμα πως μπορώ, αν το επιλέγω, να συναντώ παντού τον έρωτα και στα πάντα! Να κινητοποιούμαι και να γίνομαι όλο και πιο δημιουργική, κι έτσι να παίρνω στην καθημερινότητα μου μικρές γεύσεις αθανασίας της ψυχής! Απολαύστε τον!

Χ.Γερμανού Χ.Γερμανού
Η Χριστιάνα Γερμανού έχει πτυχίο Ψυχολογίας από το University of La Verne, California και μεταπτυχιακές σπουδές (MSc) στην Συμβουλευτική Ψυχολογία με Γνωστική Συμπεριφοριστική προσέγγιση (CBT Cοunselling).
Ασχολείται με συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη ατομικά και ομαδικά, με ζευγάρια, γονείς, αγχώδεις διαταραχές κι εξαρτήσεις κι ειδικευμένα με την υπογονιμότητα και την εξωσωματική γονιμοποίηση. 
Είναι μέλος της ESHRE (European Society of Human Reproduction) κι έχει συνεργαστεί με μεγάλες μονάδες ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής στην Αθήνα, όπως η Εμβρυογένεσις και το Κέντρο Εξωσωματικής Αθηνών, και ιδιώτες ιατρούς.
Στόχος της είναι η ισορροπία κι η ολιστική ευημερία του ατόμου κι αρθρογραφεί καθημερινά στην προσωπική της ιστοσελίδα www.rootsandroutes.gr


Πηγή:  ivfforums.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.