Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ,ΤΕΛΟΣ!

Γράφει η Χριστιάνα Γερμανού

welcome-door-art-941906_1280 
Ως εδώ! Πιάνω τον εαυτό μου να αντιστέκομαι πολλές φορές και να “γαντζώνομαι” σε μια σκέψη ή σε μία ιδέα έτσι όπως μου έχει περάσει στο μυαλό, και να αρνούμαι πεισματικά να αλλάξω ρότα! Κι επιμένω, εκεί “κολλημένη” όσο κι αν όλα γύρω μου μού δείχνουν ότι μάλλον είναι καλή ιδέα να αφήσω τα πράγματα να ακολουθήσουν την φυσική τους ροή.
Και σκέφτομαι πόσο κουραστικό και δύσκολο, και ναι βέβαια κι επώδυνο, είναι να προσπαθώ μάταια να πετύχω κάτι που πεισματικά έχω καρφώσει σαν ιδέα στο μυαλό μου και να το προσπαθώ μέχρι τελικής πτώσεως! Κι αναρωτιέμαι αν αξίζει κάτι τέτοιο ή μήπως υπάρχει κι άλλος τρόπος να γίνουν τα πράγματα. Υπάρχει· αρκεί να επιλέξω να σταματήσω το μυαλό μου που ψάχνει την λύση στο γνωστικό μου επίπεδο, και να αφεθώ ελεύθερα, να παραδοθώ στην συνθήκη. Το λέω ξανά και ξανά: αφήνομαι!

Όσο κι αν φαίνεται εύκολο στα λόγια, η αλήθεια είναι πως με δυσκολεύει αρκετά το να αφήσω τα πράγματα να κυλήσουν, και να αφεθώ. Σκέφτομαι και αποφασίζω να δοκιμάσω να το δω σαν πρόκληση. Κάνω την αρχή επιλέγοντας να αφήσω γεγονότα και συμπεριφορές, τους φόβους μου, τα άγχη μου, τον θυμό και την θλίψη, την απογοήτευση κι ό,τι άλλο μπορεί να νιώθω όταν η κατεύθυνση των πραγμάτων δεν είναι αυτή που εγώ επιδιώκω. Δοκίμαζω συνειδητά να αφήσω τον έλεγχο και να δεχτώ αυτό που προκύπτει ως δεδομένο. Δεν αντιστέκομαι, ακολουθώ.

Στην πράξη συνειδητοποιώ ότι ξεκινώντας γίνεται όλο κι ευκολότερο να παραδοθώ, κατά κάποιον τρόπο, σε όλα αυτά που με δυσκόλευαν έως τώρα. Πράττοντας με αυτόν τον τρόπο ανακαλύπτω νέα πράγματα και νέες συνθήκες. Ανακαλύπτω πόσες πεποιθήσεις και συναισθήματα μπορεί να κρύβω πίσω από κάθε μου αντίσταση και πως αυτές οι πεποιθήσεις στην ουσία μπλοκάρουν την εξέλιξη μου. Ανακαλύπτω ότι με την άρνηση να δεχτώ αυτό που είναι, και με την αντίσταση μου απλά παγιδεύω τον εαυτό μου σε μια όλο και πιο δυσλειτουργική συνθήκη. Ανακαλύπτω ότι όταν εκφράζομαι αληθινά οι απαντήσεις μου δίνονται αβίαστα.

Κι ως δια μαγείας όταν σταματήσω να αντιδρώ κι αφήσω το συναίσθημα να εκφραστεί, όταν πάψω να αντιστέκομαι και παραδοθώ τότε η απάντηση, η λύση που καιρό ψάχνω εμφανίζεται μπροστά στα μάτια μου!
 
Πηγή:  http://rootsandroutes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.