Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023

ΠΟΙΗΜΑ: "ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ"!

Tου Νικηφόρου Βυζαντινού //


Νοσταλγία

Καμιά φορά που πάει ο νους στα περασμένα
σε όλα όσα από καιρό πια ξεχασμένα
σαν οι σκιές που άφησα πίσω μου μιλούνε
που χα νομίσει πως μακριά μου πλέον ζούνε.

Εικόνες μοιάζουν απ’ το χρόνο παγωμένες
το παρελθόν και οι στιγμές οι περασμένες
και τις κοιτάζω με μιάν τόσην απορία
μου μοιάζει ξένη η δική μου ιστορία.

Πόσες φορές μου μένει ακόμα να πεθάνω
ν΄αλλάξω πρόσωπα, (τι άλλο πιά να κάνω)
πριν μές στον τάφο μου κλειστώ κι εγώ μονάχος
και η ζωή μου να σβηστεί, σαν ένα λάθος.

Και οι διαβάτες που περνάν μ΄αδιαφορία
και θα διαβάζουν την πικρή μου ιστορία
θα προσπεράσουν κι αδιάφορα θα πούνε
πως είμαι τάχα πεθαμένος κι αυτοί ζούνε…

Πηγή: https://www.fractalart.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.